gulla79 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg har så lyst til å ha med lillepia på babysvømming. Hun er rett over tre mnd og har akkurat kommet seg over 5kg. Libero sine badebleier blir for store, så jeg har surfet rundt på nette for å finne noen som kan passe. Jeg fant disse på hippehippo sine nettsider (http://www.hippehippo.no/productdetails.php?product=38) og synes de var utrolig søte Jeg lurte på om noen har erfaring med disse, evnt. andre typer. Alle forslag mottas med takk
:) AprilSkatt :) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Dersom du går på babyshop eller andre baby butikker, så selger de bade truser. De kan du vaske i maskinen og de finnes i forskjellige str! Noen typer går på kilo (eks 5-8kg), andre på str (eks 60/68). Lykke til på svømming! Utrolig gøy lillegutt blir kjempe ivrig bare han ser vannet på svømminga.
gulla79 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg får ta meg en bytur og se om jeg finner noen badetruser i babybutikkene, hadde ikke tenkt på den muligheten. Det er jo så mye greiere når man kan se og kjenne på produktet før man kjøper! Jeg gleder meg masse til første badeturen, håper hun liker det like godt som hun liker å bli badet hjemme
ubuntu Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Har akkurat kjøpt fra bleieboden og er veldig fornøyd! Tøffe er de også Babysvømming er kjempeartig!!! http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=186
tmr84 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 vi begynnte på baby svømming når mini var 6 uker, og der vi var fikk vi en bade bukse når vi startet og de hadde salg av badebukser på nettsiden sin. det er de samme som de selger på bleieboden.no. Vi har brukt disse og er super fornøyd med de=0) Ps baby svømming er utrolig gøy!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå