Gå til innhold

Amerikanske størrelser på barneklær; noen med peiling?!

Anbefalte innlegg

Står at de har f.eks en pysj i str. 4,5 og 6. Når jeg tar på size charten står disse størrelsene konvertert til ca antall pund barnet skal veie når de bruker de ulike størrelsene. Jenta mi som nå veier 15kg, skal ifølge denne oversikten bruke toddler klær (str T4). Jeg synes dette høres lite ut da hun bruker 104 til vanlig (det er jo ikke toddler?!)...

Noen med peiling eller? *klør seg i hodet*

Dersom noen vil se link til siden jeg har rotet meg inn på kan de kikke her;

http://www.crazyforbargains.com/doexspblcopa.html?utm_source=doexspblcopa&utm_medium=shopping%2Bengine&utm_campaign=nextopia

Fortsetter under...

Tallene tilsvarer ca alder barnet skal være, men alle barn er forskjellige så en bør bruke litt skjønn. Jeg går alltid opp en str.

Dvs da lillegutt var 2 år kjøpte jeg 3T.

Noe av det er greit nå som han er en normal gutt på 2.5 år, mens noe er aaaaaltfor stort.

trur nok det stemmer bra med t4 da.gutten vår har mye amerikanske klær,å han bruker mye t4 nå,er 104 i norsk str.toddler er barn å det stemmer jo.men husk at amerikanske kler er ofte veldig breie,har ikke kikke på linken så vet ikke hva du så på.

Annonse

Jeg har flere lignende pysjer til guttungen som jeg kjøpte like før han ble 2.

Kjøpte første i 3T, men den var faktisk i minste laget så neste kjøpte jeg i 4T, den var perfekt.

Det virker nesten som om pysjer er i ekstra små str fikk jeg inntrykk av.

Dette var på WalMart, men ekte Disney av merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...