Gå til innhold

nekter å bli matet av pappan.....flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun får bare flaske og det har hun fått side hun ble født. er snart 6 mnd. jeg har som regel tatt meg av matinga, men han har gjort det en del ganger, har gått fint frem til nå rett før helgen. jeg skulle ut med jobben og da måtte han ta å gi henne flaska, det gikk absolutt ikke, hun hylte og nekta å ta flaska, han prøvde leeeenge. endte med at hun ble lagt for natta uten den siste flaska. hun våknet i løpet av kvelden og han prøvde enda en gang, men nei, var ikke snakk om, så hun sovna igjen og sov som normalt resten av natta. jeg tenkte at det sikkert var en liten tulletid fra henne, men han skulle mate henne enste dag også og det var det samme, hylte og spente seg osv...jeg måtte ta over og da spiste hun som bare det. han har gitt henen grøt og det går kjempe bra, bedre med han enn når jeg gjør det selv faktisk...

hvorfro gjør hun sånn? og hva kan vi gjøre med det? har tenkt at han skal ta seg av matinga når han kommer hjem fra jobb, er snakk om 2 flasker da...er det lurt?

oj, dette ble langt, men takker for svar:)

Skrevet

dytter..ingen som har vært borti det?

Skrevet

Har ingen erfaring der, både pappaen og besteforeldre kan mate hos oss. Har du prøvd å la pappaen mate når du vet at babyen er veldig sulten? For eksempel på morgenen eller etter en lur? Det er nok lurt å fortsette å la pappaen prøve tror jeg. Plutselig så løsner det....

Skrevet

hvem som helst kunne mate før, men nå er det kunn meg..sikkert bare en tulleperiode hun har..jada, har prøvd å la han mate henne når jg veit hun er sulten, men nekter, prøvde i går igjen og det var ikke snakk om, jeg kunne holde og han gi flaska, menhan kunne ikke holde henne i det hele tatt, slo seg helt vrang, så jeg måtte til slutt ta over, roer seg med en gang da..merkelig, men det løsner sikkert til slutt..hehe..takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...