Gå til innhold

Kjøper dere julegave til barnehagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså avdelingen der som barnet ditt går ? eller gir dere bare julekort?

Skrevet

Ja, det har jeg tenkt til å gjøre. Men vet ikke helt om jeg skal gi en felles til barnehagen eller gi en liten gave til hver ansatt (3 fast ansatte)... Og så gir vi julekort :-)

Skrevet

Ja, vi pleier å kjøpe en liten ting, så det blir det nok i år også :-)

Skrevet

Nei, det har jeg ingen planer om å gjøre =))

Skrevet

nei, er det vanlig da?

Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage, og det er superkoselig når noen av barna kommer med en liten gave -som regel en twistpose eller noe annet vi kan kose oss med. Det er ikke mange som gjør dette, ca 3 av 20 barn så jeg vil ikke si at det er det vanligste!

Jeg tror nok at vi kommer til å gi en pose twist til de ansatte i Hedda sin barnehage, de gjør en god jobb og fortjener litt ekstra kos til jul. Men vi kommer til å gi èn pose til alle som de kan ha på pauserommet, ikke en til hver -det er så mange ansatte og vikarer at det ville blitt dyrt å gi til alle.

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på dette i dag....mmh mon tro om ikke vi bør kjøpe noe til bhg ansatte til julen. Når jeg leser dette, og ikke minst fra deg som jobber i bhg, så må jeg jo si at det hørtes veldig hyggelig ut. Selv jobber jeg som sykepleier, og det er kjempe hyggelig når pårørende eller pasienter kommer med en liten gave. Som regel gotteri eller blomster. (alltid best med noe vi alle kan spise he he)

Da skal jeg jammen kjøpe noe snop til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...