mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er litt nyskjerrig. Jeg er selv hjemme med 4,5 mnd gammel baby, men er ikke med i noe barselgruppe utenom de obligatoriske på helsestasjonen. Flere? Kunne vært morsomt å starte en gruppe selv som kunne møtes innimellom. ?? Om baby er 2 mnd eller 7 mnd spiller jo ingen rolle.
anette&tutta mari :) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei - kommer opprinnelig fra Ottestad, men bor i Vestby nå Tenkte bare å si hei! Hvor gammel er du?
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hei! da har nok vi vært på helsestasjonen sammen på slik 4mnd-kontroll for ikke lenge siden;) eller kanskje jeg tar feil? du som hadde ei jente?
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Hei:0) Ja, det kan kanskje stemme. Hører til ottestad helsestasjon. Hvem av dem er du?
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 hører til ottestad jeg også. jeg har jente, førstegangsmamma.
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Så morro! Det er deg som jobber på "tørrmjølka". Går det bra med dere?
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 det stemmer, det er meg! her går det egentlig bra! har vært syke i forrige uke, det var ikke så gøy. både vesla og jeg kastet opp og var tufse, men nå er vi friske igjen;) og plutselig de tre siste nettene har hun spist bare en gang, så håper det fortsetter slik! deilig med litt mer sammenhengende søvn! er du henne med den andre jenta? som jobbet i barnehagen?
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Jepp. Nikoline- mamma her! Kjedelig når de små blir syke...og enda værre når man blir syk samtidig selv:( Så heldig du er da som får sove. Her spises det fortsatt mange ganger om natta. Er ikke sulten en gang vettu, vil bare ha kosen;)Så blir man så trøtt selv,at man ikke orker å gjøre noe annet enn å putte inn puppen for å få sove litt...Men får ta det etterhvert. Blir sikkert bedre når det blir mer fast føde.
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 jada, det går seg til. man bør ikke stresse med ting, bare følg innstinktet og ta tiden til hjelp! dersom du er interessert er det babysang på hamar på torsdag..
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2008 Åååå, det har jeg hatt så lyst til å begynne med, men kjett å gå alene. Nå på torsdag skal jeg til tannlege med den eldste,og må ha barnepike til Nikoline osv, men neste torsdag kanskje? Hvor på Hamar er det? Kl? Var det Olea jenta di het forresten? Husker jeg syntes hun hadde så søtt navn:) Morro at du sier PÅ Hamar! Jeg får alltid høre at jeg sier feil, at det heter I Hamar:0)
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 tror jeg sier både på hamar og i hamar, alt ettersom, hehe;) Olea er navnet ja! det er babysang hver torsdag i regi av frelsesarmeen, der de holder til. har bare vært der to ganger selv også, men synes det er alright, spesielt fint for Olea og se andre unger. jeg ble med ei venninne av meg som har ei på 6mnd, men de andre unga som er der nærmer seg året tror jeg, så trenger veldig noen yngre, ellers blir det ingen til slutt! koster 25kr, og da er det sang og dans i en times tid (fra kl 11), også får vi påsmurte rundstykker og kaffe/saft etterpå=)
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2008 Det høres jo kjempefint ut! Atrig for de små å se andre som er like små Vi kan jo prates innen da. Har du msn messenger f eks, eller er du på facebook? Litt lettere enn å etterlyse på dette forumet.
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2008 Takk. Da prates vi senere:) God natt...forhåpentlig vis%)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå