mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vil foreldrepenger si det samme som permisjonspengene vi får fra nav?
Trulte76 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 ja det er det samme. men leste her inne at noen sa at røddager blir trekt fra? stemmer det da? jeg mener vi får penger for røddager også på lik linje som om vi hadde jobbet..noen som vet dette sikkert?
mamma til 3 englebarn Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Skulle ikke forundre meg. De trekker alle steder de ser en mulighet for det.Men hvis det skal være 80% av normal lønn skal man da ikke bli trukket for dager man i arbeid hadde fått lønn for! Men hva jeg mener om det spiller vel egentlig ikke så stor rolle... Noen fler? Som VET??
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Røddager blir trukket fra permisjinspenger fra NAV
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 takk for svar:) ja, nav gjør vel alt de kan for å spare penger kan jeg tenke meg, ikke at jeg veit altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå