Gå til innhold

Ned 12,5kg på fire uker med easy life!

Anbefalte innlegg

Hei! Begynte på easy life for 4 uker siden, og har til nå tatt av 12,5 kg! :D

Startvekt var 107kg, men er nå nede i 94,5, så kaaanskje jeg forlater denne gruppa om noen uker:) (men kommer til å savne å være her inne da, med tanke på dere andre, og kommer til å følge med dere videre uansett). Jeg har alltid veid ganske mye, før jeg ble gravid lå jeg rundt 80 kg, men var liksom ikke så stor da, har bred kroppsbygning og en del muskler, men er bare 163 cm høy. Allikevel er det 80 som er målet mitt, for selv om jeg på den tiden også følte meg stor da, så ser jeg jo både på klær og gamle bilder at det ikke var så ille:)

Ville egentlig bare med dette innlegget anbefale easy life! Det er veldig effektivt, og man får profesjonell oppfølging hele tiden! Trener i studioet der 3 ganger i uka, og de fleste er i samme form som meg, så føler meg mye bedre her, enn på senter hvor "alle" de andre er "superttrent". Litt tungt i begynnelsen, men så deilig det er å kjenne at klærne blir for store og at cm bare forsvinner rundt magen! Har gått inn 27 cm på magen!

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

hei.

jeg har vært på info møte ang easy life i dag.

å meldt meg på kurs til den nette sum av 1290kr pr mnd. (540 av de er mnd avgiften treningssenteret tar.) i tillegg kom 670kr pr eske med kosttilskuddet. (en eske varer i 1 uke)

huff glad jeg ikke skal betale alt selv........ for det blir dyrt... kurset varer i 6 mnd men på senteret her binder man seg til 1 års medlemskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...