Gå til innhold

dere som hadde bekkenløsning i svangerskapet, har dere fått det tilbake etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte for snart 6 mnd siden og kjenner det veldig godt i bekkenet, er vondt hvis jeg går for lenge, sitter for lenge og ligger for lenge. er ikke like ille som da jeg gikk gravid, men vondt alikevell. flere som har fått dette tilbake etter fødsel? kommer det alltid til å være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6,5 mnd siden fødsel og sliter med bekken og ryggen enda..

Skrevet

jeg har 2 barn, og hadde bekkenløsning mellom sv.skapene også. (2 år & 2 mnd mellom barna). I første sv.skap gjorde jeg ikke så mye med BL bortsett fra å ikke belaste det mer enn nødvendig, i andre sv.skap gikk jeg i tillegg til fysio, og gjorde øvelser. Dette fortsatte jeg med etter fødslene, og frem til vesla var 6 mnd. Nå er hun 9 mnd, og jeg er faktisk nesten helt bra :) Kan gå på lange turer uten å ha vondt resten av kvelden, og det er faktisk 3,5 år siden sist! :)

Skrevet

Jeg ble 100% sykemeldt pga bekkenet i uke 17, og er ikke helt kvitt den ennå. Det er nå 8 mnd siden fødselen. Fikk ikke begynt på behandling før ca 4,5-5 mnd etter fødsel, men ble mye bedre bare etter 6-7 behandlinger!

Kjenner det ennå litt, men nå fungerer jeg i hverdagen og kan tilogmed trene uten å være ødelagt resten av dagen :))

Akupunkt terapi. Virket litt suspekt første gangen, men det virker!! Tvilte litt på det i begynnelsen, syns ikke det hjalp noe særlig, men det går så gradvis at du nesten ikke legger merke til det før du plutselig oppdager at " Hey, dette kunne jeg ikke gjøre før!" :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...