Melkedrøm Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Med snuppa var jeg i veldig godt humør, og hadde en nese bedre enn en sporhund. Nå som testen igjen slo ut med to streker kan jeg vel kanskje si jeg synes litt synd på mannen min de neste mnd.. For humøret mitt i det siste har vært verre enn grosomt.. og noen sporhund er jeg slettes ikke :s Dere med forskjellig svangerskap- ble det samme kjønn??
annki83 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg hadde helt forskjellige svangerskap me mine to. (forskjellige kjønn) det første me min sønn var jeg sur, lite opplagt, la på meg mye. me lille snuppa så var jeg i godt humør, men hadde kronisk hodeverk, la på meg lite. å den der sporhund nesen ja hehe
Trulte76 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 hadde igrunn veldig like svangerskap på alle 3 bortsett fra med gutten så var jeg fryktelig kvalm 3 dager før jeg ventet mensen, .så hadde jeg det kvisetrynet med gutten..jentene ingen kviser..var ikke kvalm noen av svangerskapene bortsett fra de tre dager med gutten før jeg visste jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå