mars-2008 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei jenter:) Neste gang er det min tur og ha barseltreff, men hva i alle dager skal jeg servere. Alle dei andre har disket opp med gode salater, smørbrød, lasagne osv. Men det som er problemet mitt er at vi har en liten leilighet så jeg har ikke plass til og dekke på til alle ( vi er 10) stk. så jeg trenger noen gode forslag til hva jeg kan lage. Helst noe fingermat slik jeg slipper og dekke på bordet. Takker for alle gode tips:)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Kan du ikke bare smøre brødskiver/rundstykker ferdig med pålegg av forskjellige sorter? Legge alt på ett fat, så kan man bare sitte hvorsomhelst med asjetten sin å spise. Mulig ikke like spennende som salater og lasagne, men det er jo ikke maten som er det viktigste på et barseltreff.
melke-q Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vi pleier å steke rundstykker og så tar alle med et pålegg hver. Men jeg skjønner at det kanskje ikke passer helt. Noe som er veldig godt: Ta to tortillalefser, legg ost, tacosaus/salsa og evt løk osv i mellom Legg den i en varm tørr panne og stek raskt på begge sider. Skjær opp som en pizza. Helt nydelig! Lag minipizzaer på pitabrød spansk omelett Pølsefest med de nye lompene og masse spennende tilbehør
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Siste treffet jeg var på sto rundstykker og pålegg på kjøkkenet, alle forsynte seg der og satt i stua med tallerken på fanget.. Suppe? Kjelen står på kjøkkenet, og man tar litt i skålen sin...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå