Melkedrøm Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Vi ei nydelig snuppe på ni mnd, og jammen meg har mannen min klart å få inn en fulltreffer en av de få gangene han har stukket innom Trodde ikke jeg skulle være gravid nå da vi ikke akkurat har stått på hver dag i senga- men det spiller jo liten rolle hehe. Mannen min har fire flotte jenter fra før så det blir nok jente denne gangen også hihi. Dette blir spennende! Tok testen nå idag tidlig, og den viste en svak strek og en tydelig en, men regner med den var positiv.. (da var det kanskje en grunn for at jeg bare har villet sove hele tiden i det siste..)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Oi, ikke dårlig å bli seksbarnsfar. Gratulerer til dere. Min samboer har to jenter fra før også har vi en gutt på 8 mnd sammen. Jeg vil nok egentlig ha ett barn til, men han nekter.. synes det er mer enn nok med 3 barn... Kanskje han bør ta en prat med mannen din..;-)
Gjest mphs Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Gratulerer med spiren. Hvordan vet du at mannen din blir 6 barnsfar når du sier han har 4 jenter fra før? Vet du allerede at det kommer til å bli tvillinger? Eller mente du 4 jenter i tilegg til deres+ spiren?
Melkedrøm Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 4 jenter fra før + jenta vi har sammen + den nye spiren = 6 hvertfall slik jeg har lært å regne hehe.
Melkedrøm Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Hehe, ja kanskje det hjelper De 4 jentene han har fra tidligere er ganske store da, så de hjelper masse til å er kjempesnille Den yngste av de er snart 15, og jeg kan bare ikke få fullrost de nok. Kjempegode mot søstra si også, og de blir nok bare glade for enda en liten heldigvis
Gjest mphs Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Lett å missforstå, jeg ville sagt han hadde 5 jenter fra før. Det kan jo bli riktig så koselig. Sikkert artig med mange søsken. Spessielt når de blir større. Men du skal ikke ta noe forgit. Broren min fikk en gutt som siste tilskudd. De ble riktig overasket for de hadde forventet enda en jente:o)
Melkedrøm Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Ja det gikk kanskje litt fort i svingene hehe. Er fortsatt ikke helt på jorda etter å ha kikket på de to strekene Tror nok mannen min synes det hadde vært moro om det kom en gutt, men nå har vi jo alt vi trenger til jente fra før- så det hadde jo vært lettvint. Uansett kjønn- velkommen er den lille spira uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå