Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har fått inntrykk av at det er så sinnsykt mange som har hatt omgangssyke den siste uken/tiden... Min sønn hadde forrige uke, noe som heldigvis kun varte i en dag! Jordmødrene mine var sikker på at eg var blitt smittet pga sterk oppkast og diarè(ikke å anbefale som høygravid) Men når eg ringte i barnehagen hans, så sa de at de ikke hadde hatt noen andre der med det... Han var den første...(de hadde for 2 mnd siden, men da slapp heldigvi han unna)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Min gutt kastet også opp i forrige uke. I tre dager. Men han hadde høy feber i tillegg, og etter fire dager forsvant feberen og han fikk masse røde prikker over hele ryggen, magen og rumpe. Så de sa det var den tredje/fjerde barnesykdom. Men kan jo hende han hadde omgangssyke i tillegg da, for det med oppkast er ikke vanlig som symptom på det andre. 70% av barna i barnehagen var borte forrige uka, så der hadde de smittet hverandre :-) Etter det har gutten vår hanglet, og nå har han vondt i halsen :-( Han kaster i alle fall ikke opp lengere....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Ja, hele familien har omgangssyke her også, og mange i barnehagen. Jeg er gravid i uke 28, så heldigvis ikke høygravid ennå, men slett ikke noe stas. Håper du slipper unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå