Gå til innhold

prøver du noe alternativt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som feks:

Fosterklister

Slimløsende hostesaft

Albyl-E eller Dispril

Akupungtur

Homeopati

Varmeflaske på magen

Spesielle vitaminsammensettinger

Eller får du noe ekstra for å lykkes?

Som mer/andre typer hormoner, medisiner eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver:

Akupunktur

Albyle-E, Klexane og Prednisolon (resept fra legen)

Varmeflaske på magen

Kiropraktor som "knekker" opp låsninger nederst i korsryggen

Ekstra folat. Istedenfor 0,4mg, tar jeg 2 mg....

Omega 3

Har aldri brydd meg om å prøve noe før. Har tenkt at det går galt om det ikke er levedyktig. Men da jeg mistet for 9.ende gang i høst ble jeg en god "nettleser". Etter å lest om at mange har fått hjelp til å beholde ved å bruke dette, vil jeg også prøve nå. Så får vi se om noen uker. Kanskje jeg også kan bli en av dem som lykkes til slutt....

Og jeg mister ikke fordi det ikke er levedyktig. Men fordi jeg har elendig forhold i livmoren. Alt jeg gjør nå er for å forbedre forholdene så det blir bedre å vokse der inne :o)

Skrevet

Å emeline, jeg vet hvordan det er å miste, har mistet selv 4 ganger.

Fælt.

Hva er klexane?

Flere tips?

Skrevet

Ja, da kan du jo sette deg inn i den følelsen. Og også at en ønsker å gjøre noe selv :-)

Klexane er blodfortynnende som ofte taes sammen med albyle-E. Det er en sprøyte som settes en gang i døgnet. Jeg skal ta det fra jeg setter inn til evnt noen uker etter fødsel. Dette pga fare for blodpropp og svangerskapsforgiftning. Om jeg blir gravid da...

Ellers har jeg hørt at mye vann er bra. Men ikke iskaldt vann, lunkent.

I tillegg skal jeg ha helt ro, uten tunge løft eller stress. Så for meg blir det noen uker og forhåpentligvis mnd med sykemelding. De tar ingen sjanser denne gangen, så til og med fastlegen støtter mitt ønske 100% her.

Vet at mange mener en skal leve som normalt som mulig. Men det har jeg gjort 8 ganger (mistet 2 på samme uke en gang) så nå må jeg ta hensyn. Og hadde det vært gjort før, ville jeg mest sansynlig sluppet å miste igjen og igjen. Det sier i alle fall legene. Men da hadde vi ikke hatt vår herlige Thaigutt, og han er vi utrolig glad for. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Nå ofrer jeg tid og penger på de siste to forsøken (frys) jeg har igjen, og lykkes ikke det, blir det adopsjon igjen. Og jeg er kjempefornøyd om vi får en liten skatt til!!!!!

Du må ha lykke til. Hva har du vært igjenom av utredninger, og hvilke råd har du fått? Har de funnet noe galt som en kan gjøre noe med? OG når er neste forsøk for deg?

Du må ha lykke til!! Ønsker at det snart skal ordne seg for deg!

Klem :o)

Skrevet

Dette er hva jeg prøver/tar:

Babyklister

Omega 3

Folat

Ingen kaffe

Spiser sunt og går en liten tur hver dag

Rolige og stressfrie dager

Jeg skal til fastlegen min i dag for å snakke om sykmelding fremover, hun er forståelsesfull og støtter meg 100%.

Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg har gått hos en kinesolog som har gitt meg akupunktur, løst opp diverse ting i kroppen min slik at den nå er klar til å bli gravid. Hun har også tatt noen timer med kanalisering. Så nå venter jeg i spenning på hva som skjer nåt jeg har uttak/insetting i uke 49.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...