Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg er på leting etter det jeg mener er ekte kongerøkelse. Det er en liten, rund boks med harde klumper i forskjellige farger. Boksen er blank og har hvitt lokk. Ikke slik man får kjøpt på apoteket eller black design. Jeg kjøpte på ciro (tror det skrives slik) i Trondheim for flere år siden, men jeg tror den butikken er nedlagt......
Sånn kan det gå Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Har kjøpt den på apotek jeg. Den blanke boksen med hvitt lokk med ekte kongerøkelse.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ikke den nei. Boksen er mindre i diameter, men litt høyere. Også står det ikke noe på lokket (på de siste jeg kjøpte).
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Veit de har hatt den i interiørbutikker her jeg bor.. Kanskje du kan sjekke ut de der du bor?? Har du prøvd å google kongerøkelse da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Myrra.no .shangri-la.no .. har de kongerøkelse (julerøkelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå