Gå til innhold

Jeg får ikke sove, gravid i uke 5.. Kan jeg ta en imovane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ufattelig sliten, men får ikke sove.. Har sluttet og røyke, så er full av abstinenser på toppen, og trenger virkelig søvn i natt..

Har ikke rørt en eneste tablett etter jeg ble gravid, men kan jeg skade fosteret hvis jeg tar en imovane i kveld? Jeg er 5 fullgåtte uker, fosteret ca 3 uker gammelt...

Skrevet

Ikke lurt. Prøv heller en postafen.

Skrevet

Urtete, valerina forte, alt som er basert på urter. Imovane er "dop". trekantpiller er fyfy. Les i bruksanvisningen, står om gravide der.

Skrevet

Imovane skal ikke benyttes under graviditet! Og må bare korrigere anonym over, valerina forte er et naturlegemiddel uten dokumentasjon på om det påvirker fosteret, så det bør heller ikke brukes..Og ikke all "urtemedisin" er trygt for fosteret selv om det er naturlig!! Vær kritisk og les om legemidlet/naturlegemidlet/naturmidlet (eventuelt rådfør dere med lege eller apotek) før dere bruker noe under graviditeten...

hilsen farmasøyt

Skrevet

Dine såkalte røykesluttabstinenser er kun i hodet ditt om du har vært uten røyk i mer enn et døgn. Bare så det er nevnt. Og har du alt begynt med sånne unnskyldninger kan du like gjerne belage deg på å begynne å røyke igjen.

Skrevet

Hallo! Det har aldri vært farlig å ikke få sove en natt eller to... Bedre å droppe Imovane. Tenk heller på barnet.

Skrevet

Be heller legen om resept på Vallergan. Det er ikke farlig. Det er egentlig en allergimedisin, men virker lott som sovemedisin.

Skrevet

Virker flott som sovemedisin, skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...