Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg er på leting etter det jeg mener er ekte kongerøkelse. Det er ei lita eske med harde klumper i forskjellige farger. Ikke slik man får kjøpt på apoteket eller black design. Jeg kjøpte på ciro (tror det skrives slik) i Trondheim for flere år siden, men jeg tror den butikken er nedlagt......
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Så de solgte kongerøkelse på Nillè, men om det er slike hele som du vil ha, vet jeg ikke, for posene var lukket og ugjennomsiktlig:))) Har du prøvd Kremmerhuset?
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Den er som regel i blanke, runde bokser med hvitt lokk. Skal sjekke :-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Ja, husker dem. Fikk selv et sånt sett i julegave for mange år siden... Da hadde de den på europris, men det er jo endel år siden...)
katta og co Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Du får i hvertfall kjøpt det på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå