Gå til innhold

Bare noen positive tanker;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at vi er kjempe fornøyd med å ha begynnt med tøybleier til gutten vår på 1 år. Er IKKE mer stress enn papir, det er bare masse positivt med det. Slipper å gå ut med stinkende bleier flere ganger om dagen, og slipper å dra hjem pakkevis med bleier fra butikken. Anbefales på det varmeste:)

Masse fine bleier på bleieboden.no også;) Løøøøøp og kjøp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra å høre! Vi har også bestemt oss for å bruke tøybleier på gutten vår som blir født om ca en måned. Så dette innlegget gjør meg bare enda mer sikker på at vi har gjort et riktig valg. Gleder meg til å begynne!

Skrevet

Snuppa vår er straks 4 mnd og vi har brukt tøybleier fra første stund! Angrer ikke et sekund!! Bra for miljøet, man trenger ikke løpe ut med stinkende bleier eller finne ut kl 21 en lørdagskveld at man er tom for bleier. Det er masse morsomme ting å prøve, mye bedre for babyhuden (ville du gått med engangsbind HVER dag i 2 år?? Tror ikke det...;) ). Og det å vaske dem er faktisk ikke så mye stress som folk skal ha det til. Jeg oppbevarer de i en stor nylonpose kjøpt på Europris (den er ikke tett, men slipper forbausende nok ingen lukt ut), vasker ca hver 3. dag på 60 grader med ekstra skylling. Blir jo noen flere maskinvask i uka, men det gjør meg ingenting!

Skrevet

Skriver under pa denne:)

Vi begynte med toybleier for miljoet sin skyld, og eg hadde forventa meg litt ekstra arbeid...Ble overaska og glad naar eg oppdaga at det var mindre arbeid, og kjempegoy med toybleier! Synd det er saa mye fordommer ute aa gaar, som sikkert hindrer mange i aa gjore bleiehverdagen litt enkelere, morsommere og mer miljovennlig....men glad saa mange har oppdaga "hemmeligheten"!:) De fleste eg kjenner med smaabarn bruker toybleier og flere blir det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...