sonnenschein Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Gutten på 9 uker har hatt vondt i magen om kvelden de siste 3 ukene. Helt uavhengig av hva jeg spiser... Har noen gode kjerringråd og tips?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Bestill time til kiropraktor. det gjor jeg etter 2uker med kolikksmerter på jenta her i hus. etter 1 behandlig merket vi forskjell, hadde 3 behandlinger tilsammen
Nattinatta Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 eller akupunktur? Ofte funker det hvis ikke kiropraktor funker, og omvendt. Fikk du antibiotika under svangerkapet? Det kan ha drept alle tarmbakteriene hans eller hennes... Var det en tøff fødel? Kan være nakke/ryggmerter.... Manuellterapeut kan være mer skånsomme i behandling. Få noen som er sertifisert på barn (inneform kiss-kidd syndrom) Disse terapeutene med kompetanse finner du på kiss-kiss.com (tror det er rett adresse, hvis ikke kan det googles!) Manuellterapeut er dessuten gratis! Sukkervann når de værste smertene pågår. (1 dl vann + 1 s sukker). Fenikkelte kan hjelpe. Minifom hjelper noen. (kjøpes på apoteket) Anbefaler på det aller sterkeste å gå til innkjøp av bæretøy. jal eller slynge. det reddet hverdagen og ryggen vår! Det kan brukes av alle, når og hvorsom helst! Dette er en enorm slitsom periode, og jeg kan trøste deg med at det går over etterhvert! Selv om en ikke tror det i kampens hete.. Lykke til, håper du finner noe som kan hjelpe for din baby!.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 sukkervann, minifom, fenikkelte, ostopat...masse trilleturer og tålmodighet:) Lykketil:)
Prinsessemamma:-) Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Prøv Ute Imhof på Barneklinikken i Oslo, Munchs gate 7, hun kan sjekke om det er noe fysisk med han. Hun er spesialist i barnefysio fra Tyskland, ble anbefalt hun av legene på Ahus, hun har tidligere jobbet der i mange år.
tessa 82 Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Sett på kjøkkenvifta eller noe annet med jevn dur. Hjelper vel ikke så mye mot smerter i seg selv, men hjelper ofte så barnet slapper bedre av... Å kjøre bil er beroligende for mange, men er kanskje ikke det man gjør midt på natta...
sonnenschein Skrevet 16. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2008 Takk for hjelpen jenter. Prøver sukkervann i kveld og tar meg en tur på apoteket i morgen. Så får vi se det an videre... Slitsomt dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå