Gå til innhold

hvor fort lærer dem seg å synge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenten min på litt over 2 år synger i vei alle slags sanger...

f.eks så var vi på teater og så kardemommeby for en uke siden. hun ble helt fasinert av gamle tante sofie... vi har boken hjemme så har lest litt i den og sunget litt med henne. men nå kan hun hele sangen på rams... kan den MYE bedre enn meg og..

jeg er helt imponert jeg... hun elsker å synge da...

er det vanlig å lære seg å synge så fort?elle rkommer hun til å bli en stor sanger når hun blir stor..hehe.. synge rjo MYE flottere enn moren..;)

Fortsetter under...

Skrevet

Det er så herlig med små barn som synger! Du er heldig som får høre "englesang" hjemme. NYDELIG!!!

Har alltid prøvd å synge med gutten vår. Han elsker å høre på musikk, og er kjempeflink til å danse og slå i takt med musikken. Så rytmen er på plass. Han lytter også veldig, og jeg ser han nyter det når det er noe som er vakkert. Men synge, det trodde jeg til slutt han ikke kunne. Ikke alle som er musikalske kan synge, tenkte jeg.

Helt til han begynte i barnehagen i høst. Der synger de masse, og det å synge med mange barn, er vist mye gøyere enn å synge med mamma ;-) Nå synger han i veg, kan mange sanger utenatt, og lærer nye hele tiden. Lever seg skikkelig inn i dem også. Sitter vi i bilen, er vi på besøk, går vi på tur, spiser vi middag, sitter han å leker, han synger ALLTID. Det er så herlig. Nå har jeg filmet også. Da sang han alle tre versene i mikkelrev. Koselig å ha når han blir større. Litt falskt er det jo, men for hver dag ser jeg han treffer tonene mer og mer.

Så om han blir en stor sangstjerne, ja, vi får vente å se ;-)

Skrevet

Vår begynte å synge for 3 uker siden, og har omtrent sunget i ett sett siden.... Hun ble 2 i august.

Ordene i teksten er ikke helt riktige, men man skjønenr godt hvilken sang det er hun synger.

Feks. "Atika, atika ville ikke bade...." i stedet for "Afrika, Afrika ville ikke ha det". Men en del av tekstene er jo ikke alltid like lette å forstå, så jeg skjønner at hun har egne tolkninger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...