Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Gutten min på 1 år har begynt å gå! Vi bor i et gammelt hus med kalde gulv, og i bhg skal de ha inne sko. Jeg har kjøpt lædder eller hva de heter H&M, slike anti skli sokker, men de sitter ikke godt på, må stadig dra de på igjen. Så bør man bruke sko med god støtte, eller holder det med sandaler, evt tøffler. Noen med gode råd?
Banshee Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Ponny og Skofus tøflene sitter godt på foten og støtter fint opp om foten med. 1-1,5 cm å gå på må tøflene ha.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jenta mi på ett år bruker tøfler med har såle, de støtter godt opp foten siden de går litt oppover ankelen, det er glidelås i siden slik at de er lette å ta på, men ikke detter fort av! Det er et tynt ullag inni slik at hun er god å varm på foten selv om hun bare har tynn strømpe nedi. Det er ikke noe kjent merke, fant de tilfeldig på en skobutikk bare, men de ligner skofus sine tror jeg
MissKitty Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Vi bruker kun sånne "tøfler" med skinnsåle under (sokker med skinnsåle). Kommer ikke på hva de heter i farten. Jr. har det både i barnehagen og hjemme. De er såpass lange i skaftet at de detter ikke av. (Kjøper på H&M eller Lindex).
Barbafin Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Vi bruker ullsokker og Shoeshoos, eller hva de nå heter. Har merket at han blir litt klam på beina, så mulig vi revurderer etterhvert. Men vi har nå varmekabler, så det blir mye barbeint og.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 De selger tøffelsokker på polarn og pyret og i motsetning til de du får på h&m, lindex etc, så har disse en bred strikk over vristen slik at de ikke skir av. Litt dyrere, men løser det skli-av-ta-på-igjen-og-igjen...
*smula* Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Vi har filttøfler. Er på det andre paret nå, for han har vokst ut av det første. Også har vi sandaler, det funker også fint.
lilletvilling Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Når de er i gåfasen skal de ikke ha støtte i skoene, fordi musklene skal bygge seg opp og balansen trenes opp uten støtte. Skinntøfler er definitivt best! Det har de nesten overalt, tror jeg. Også ullsokker inni om det er kaldt=)
En liten mamma Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Forrige vinter, da Hedda begynte å gå, hadde vi skinntøfler på henne av denne typen: http://www.mortil3.no/shop.asp?p=5330198&imgGallery=2&imgActive=bilde1 De var vi veldig fornøyde med, ho hadde flere par. Fant faktisk noen på Coop Obs som var samme type men mye billigere, 79 eller 99 kroner tror jeg. Nå har ho vokst fra skinntøflene, og vi har kjøpt "vanlige" tøfler med litt hard sole fra skoringen som ho bruker i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Jeg kjøpte noen fantastiske tøfler på barnas hus. De er i skinn og heter robeez. Mini elsker dem og de er myke og gode og passelig varme. var litt dyre med du kan bestille dem på nettet fra England der de er halve prisen. Bare google robeez.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå