Gå til innhold

noen med "slutterfaring med cerazette"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barn for en del mnd siden, gikk så på cerazette i noen mnd og det gikk bra. Men som mange andre her også har opplevd begynte jeg etter hvert å småblø. Utrolig kjedelig, så jeg bestemte meg for å slutte med dem. Har nå fått resept på nye p-piller som jeg skal begynne på så fort jeg får mensen tilbake.... Her kommer så problemet: tar det lang til å få igjen mensen etter å ha brukt cerazette? Fikk jo aldri igjen mensen før jeg begynte på pillene. Har testa og var iallefall ikke gravid sist uke, men spøker litt i bakhodet det også.... Noen som har noen erfaringer å komme med?

Skrevet

Jeg slutta med cerazette for et par mnd siden og fikk mensen bare et par dager etterpå,,, som dg var jeg også plaget av disse irriterende småblødningene!!!!

Skrevet

Je slutta på cerazette og gikk rett over på p-ringen, og mensen kom da jeg tok den ut etter tre uker, akkurat som den skulle :-)

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 12 uker etter fødsel og den var regelmessig, jeg begynte på cerazette den 2. perioden. Fikk masse kviser og glemte hele tiden å ta pilla. Så jeg slutta etter et par mnd. Fikk ikke mensen på 2 mnd, men fikk den akkurat tilbake nå. Så jeg hoppet bare over en menstruasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...