husmus &2 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg har nok altfor lite melk, men er veldig nysgjerrig på hva som er ca vanlig å pumpe ut fra hvert bryst sånn ca 1-2 uker etter fødselen?? Hvor mange mililiter får dere ut?
Lisbeth m/spire i magen Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg har ei lita jente på 6 uker som ikke vil ha pupp , hun er ikke interessert i den , suger dårlig og gjør seg ferdig ved puppen etter bare 2 minutter ca , så jeg pumper meg hver 3 time og gir henne det på flase , jeg får ut alt i mellom 120 til 220 per gang...
LadyBlackJack Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 samme her ca! 7 uker gammel,min,da..
**Marge Simpson** Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Datteren min er sju uker gammel nå. Da jeg pumpet meg første gang var hun to uker, og da fikk jeg pumpet 100 ml. Nå pleier jeg å pumpe mellom 50 og 100 ml. hver gang,- mest fordi jeg ikke har tid til noe særlig mer. Noen ganger må jeg spare litt også med tanke på at hun kanskje snart vil spise mer også. Hun pleier vanligvis å spise rundt 50 ml. når hun får opptint melk, og det stemmer godt med tanke på at de små stort sett skal spise tilsvarende 10-12% av kroppsvekten sin per dag når de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå