Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Nå merker jeg at dagene blir utrolig rutinepregede, og det er ærlig talt kjedelig i lengden! Frem til nå har hver dag vært full av nye overraskelser og oppdagelser, men nå merker jeg at både jenta mi og jeg begynner å bli passive og kan trenge nye opplevelser.. Noen gode råd??
Petuniamor Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Barselgruppe på helsestasjonen? Ellers har turistforeningens lokallag flere steder egne trillegrupper. Fin måte å komme seg ut på. Lykke til.
<3Lykkelig<3 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det finnes åpen barnehage og mor og barn gruppe her jeg bor Kjempe trivelig å gå på mor og barn gruppe, har fått meg flere venninner etter at jeg begynte der. Finnes kanskje i kommunen du også bor, spørr på helsestasjonen.
trillemamma Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Prøv å dra i gang dinbaby-treff. Kanskje få med deg en liten gjeng som kan gjøre det til en regelmessig greie.
mai mammaen til to Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Sier bare en ting jeg.. DIB treff.. jeg gikk på BIM treff da jeg var gravid med eldste. sitter nå igjen med super gode venninner.. denne gangen kjenner jeg så mange som er hjemme i permisjon at jeg har nok å gjøre..
<3Lykkelig<3 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Ja DIB treff er bra, men der jeg bor er det aldri noen som melder seg på sånne treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå