Gå til innhold

Er Andreas kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid likte dette navnet, og kjenner selv ingen barn som heter dette. Hva synes dere, er det fint eller bare kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes på en måte at det er både fint og kjedelig, hehe...Men jeg kjenner selv bare en liten Andreas, pluss et par voksne.

Samtidig er navnet så klassisk og veletablert i Norge at det egentlig kan forsvares å brukes likevel. (Det er ikke et "akutt" poppisnavn som Leander eller Linnea, hvis du skjønner hva jeg mener? )

Skrevet

Andreas er klassisk, flott og nydelig.. Synes Anders er tusen ganger kjedeligere, da.

Skrevet

Det er et av de mest solide, sterke og skikkelige guttenavnene vi har, synes jeg. Klart, det er mye brukt, så derfor kanskje litt kjedelig i så måte, hvis man er opptatt av å skille seg ut velger man kanskje ikke dette.

Uansett, et godt og trygt, fint navn

Skrevet

Flott navn, endel brukt her de siste årene. Har en nabogutt som heter det også.

Skrevet

Andreas er et flott navn, kunne tenkt meg å bruke det på gutten vår, oldefaren min het Andreas (mammas bestefar). Jeg hadde allerede to søskenbarn som har hver sin gutt som har navnet Andreas, så det ble ikke brukt. Som sagt, synest det er et flott navn. :)

Skrevet

Andreas er kjempefint! Synes det har blitt et saa klassisk navn at mange kan hete det uten at det blir kjedelig eller oppbrukt, hvis du skjoenner hva jeg mener..

Skrevet

Det er på en måte i samme gata som f.eks Sofie - klassisk, pent og mye brukt jevnt over.

Skrevet

Synes ikke det er kjedelig!

Var på 2.plass på lista mi når vi fikk gutt.

Skrevet

Et solid, klassisk navn, veldig vanlig og veldig fint navn.

Skrevet

Ikke kjedelig i det hele tatt. Staut og flott navn som jeg aldri blir lei av.

Skrevet

Vet om to små gutter som heter Andreas. Fint navn, ikke poppis, men samtidig veldig mye brukt og ikke særlig originalt hvis du vil ha et originalt navn. Jeg synes det er et helt greit navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...