Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele dette med dere, igår da jeg var på mitt værste følelsesmessig (hadde sa natt til igår 5+6 ) tok jeg kontakt med en soneterapaut\healer\trollmann om du vil. Jeg har vanligvis ikke trua på alternativt, men i sorgen trenger man ofte noen å be til. jeg hadde ligget på soverommet hele dagen og grini, syntes livet var så urettferdig.

jeg måtte sende et bilde av meg og fødsels datoen min sa han, og han ville hjelpe meg. jeg gjorde så,og etter en liten stund ble jeg plutselig varm og glad. Jeg ble fylt med posetive tanker, ropte på mannen og vi gikk ut i frisk luft og fikk en fin lørdagskveld sammen. idag har jeg også hatt det greit, akkurat som at noe trist har skjedd meg, men nå er det glemt følelse..dette hjalp iallefall meg. Jeg skal på en time hos han, for han sier han skal hjelpe meg å bli gravid, at han har hjulpet mange m problemet mitt...... skal holde dere underrettet on noen vil høre hvordan det går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende Stinemin :o)

Vil gjerne høre mere om hvordan dette går.

Skrevet

Så bra at du fikk en sånn positiv opplevelse likevel, Stinemin! Har tro på at det er mye mellom himmel og jord, så du må fortsette hos han dersom du tror det kan hjelpe deg!

Lykke til, ønsker deg alt godt!

Skrevet

ååå kor spennende då!!=) må holde oss oppdatert ja=) eg var hos healer for 2mndr siden, veldi rar opplevelse, men det var jammen meg masse rart han kunne fortelle om meg som han ikkje kunne ha gjetta seg til, fekk litt trua på slikt etter det=)

Skrevet

Ja, jeg har også vært hos healer. Første gangen fordi jeg ville prøve om det var mulig å komme i kontakt m mamma som døde i fjor. Ante ikke hva jeg gikk til, og var skeptisk. Men det var en helt ny verden som åpnet seg for meg! Hun fikk ikke direkte kontakt med mamma, men fortalte masse om mamma og "fra mamma" via andre hjelpere. Vet det høres sprøtt ut, men det var så mye som stemte alt for godt til at det bare var flaks og tilfeldigheter. Hun beskrev mamma og ting som hadde skjedd, som stemte helt. Og hun beskrev ting om meg som "åndeverdenen" fortalte henne, og det var også helt rett og ganske spesifikke ting.

En tredje gang var jeg hos henne for dette m barnløshet, faktisk dagen før jeg skulle til første samtale hos Hausken. Hun healet kroppen min, og fortalte at alt var i orden. At hovedproblemet nok var litt m hormoner + sorgen etter mamma (viste seg jo at hovedproblemet nok lå hos svømmerne), og at jeg etter det egentlig ikke orket/ønsket barn. Og dette stemte helt - i fjor tenkte jeg at det kunne være det samme m barn nå når mamma ikke var her lenger.

Videre var hun positiv til IVF, og mente man måtte hjelpe naturen så godt man kunne. Og avsluttet m at hun faktisk så en baby i nærmeste fremtid m masse mørkt hår (og skrev ned hva kjønn hun så, for å sjekke om det stemmer).....og i dag er jeg gravid etter ICSI-forsøk, 5 uker i morgen....

Healeren anbefalte meg også å tenke og se for meg livmoren og at det lå et lite barn i den. At alt var perfekt der, og alt var som det skulle for at barnet skulle ha det best mulig.

Så jeg kan bare skrive under på (med mitt litt for lange innlegg...) at det er en verden utenfor det vi umiddelbart kan se. Og hvis denne healeren din kan hjelpe deg å slappe av, styrke kroppen din og få troen tilbake på at det kan lykkes, så fortsett med det :-)

Skrevet

hur tar man kontakt med healaren och vad kostar det?

Skrevet

Hei Elina jeg kan gi deg mail adr hans om du ønsker kontakt?

Jeg har iallefall vært der idag, det var veldig spesielt. Han er synsk uten tvil, han fortalte meg masse om familien min, ting han umulig kan vite. Jeg fikk renselses behandling idag, Han er soneterapaut, og trykket på pungter under bena mine, han ville rense livmoren , og jeg kom til å få litt blødninger i løpet av dagen( pungtene var kjempe vonde),,,, fikk blødninger også, Jeg kjenner at det er noe som skjer i kroppen min. Psykisk er jeg mye lettere, spontanaborten min er lagt bak meg. det har skjedd og nå går livet vidre. Jeg ser framover, kanskje jeg blir gravid naturlig? jeg skal tenke posetivt å se for meg en liten mage til sommeren.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...