Gå til innhold

Oi!!! I dag snudde tulla seg på stellebordet - ikke 3mnd ennå! Tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla har i en mnd tid nå veltet over på siden når hun har liggi på ryggen på stellebordet, og klart å rulle rundt når hun ligger ved siden av meg i sengen (blir da litt helling mot meg).

Men i dag klarte hun å rulle fra magen og over på ryggen på stellebordet! 2 ganger!!!

Når hun ligger på rygge har hun begynt å gå opp i bro, og i babygymmen klarer hun å snu seg 180grader.

Er ikke dette veldig tidlig? Hun blir 3 mnd om en og en halv uke!!!

Når begynte deres?

Skrevet

Jo, det er litt tidlig :o) Ivrig og sterk hun da! Men det kan også hende at hun bare prøver seg, for så å ikke gjøre det igjen før om noen måneder.

Skrevet

Vår lille snudde seg faktisk fra mage til rygg dagen etter hun var 2 mnd. Men hun fikk aldri HELT kontroll på det (hun prøvde og prøvde, men skjønte ikke sammenhengen mellom om hun fikk det til og hvordan hun hadde armene). Og etter at hun begynte å trille motsatt vei også (litt over 3 mnd gammel), har hun nesten sluttet å snu seg over på ryggen igjen. Det kommer nok igjen i litt mer kontrollerte former etterhvert tenker jeg :)

Men tidlig er det nok, ja :)

Skrevet

En aktiv liten tulle du har. Det er tidlig å snu seg nå. Det var ingen som trodde meg da jeg fortalte at min tulle snudde seg i en alder av 3 mnd og 2 dager. Hun gjorde det helt bevisst og fortsatte med det. Hun krøp rundt om 6 mnd og har vært ute på oppdagelsesferd siden. Nå står hun oppi dupolkassen til storesøsteren og vil ha fatt i dukkevognen hennes. Med andre ord så har aktivitetsnivået fortsatt :-). HUn går med gåvogn og har tatt sine første steg alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...