Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 HAr impregnert min daters røde troll dress i helga med denne impregneringa. Kjøpt på Wistex. Heter villmark extreme expedition. Men herregud som den røde dressen farget av................. Denne skal legges i bløt i en blanding av lunkent van og halve flasken med middel, så skulle dressen skylles og tromles, og så skulle siste halvdel av flaska blandes ut i vann og dressen skulle reimpregneres enda en gang. Men herregud, dressen farger av så jævlig, at jeg måtte vaske inni tørketrommelen.......... og jeg trodde jeg hadde fått bort det meste, men handukene jeg tromlet etterpå ble farget delvis rosa...... Jeg skylte og skylte og skylte trolldressen· Og jeg har jo vaske den i maskin sikkert 10 ganger før..........litt derfor det var på tide med impregnenring. Er det oimpregneringsmiddelet, eller trolldressen som er årsaken her? Har jo ødelagt en hel trommel med hvite handuker, som nå er stykkevis og delt rosa...................
lilletvilling Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Kjøpt heller en spray. Husker ikke helt hva den heter den jeg tenker på, men alle er vel like gode... Den finnes i wash-in (brukes som vanlig vaskemiddel) og i spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå