Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei! Er det noen som er tretti kilo overvektig eller mer, som har blitt gravide og fått barn? Eg er ca 98 kilo og 1,75 høg. Eg har nettopp slutta på ppillen og sal forsøke å bli gravid. Har gått ned 6 kilo til no, men sayaer på meir. Har inntrykk av at alle overvektige her inne, ikkje er so veldig overvektige, ikkje som meg i alle fall:) Eg er ellers ganske fysisk aktiv, men eg klarer ikkje å holde meg unna snop og sukker, og det er jo ikkje bra for blodsukkeret og PCO...
mortilgutt Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei. Eg var 35kg overvektig, klarte gå ned 10 kg v hjelp av Grete Roede-kurs. Har pcos go diabetes. Har fått hjelp hos klinikk Hausken til å verta gravid, og er det no!!! Eg måtte begynne med metformin pga pcos-en for å koma inn i rytme med mensen. Har ALLTID hatt uregelmessig mens (3-6mnd mellom kvar) med laaaang blødning (2-3,5 veker). Kutta ut sukker pga diabetes = mens kvar 5-7 veke med blødning i 3-4 dagar!!! Begynte med akupunktur og homeopatisk medisin som gjorde endå meir godt for systemet mitt. Så eit godt råd: bestem deg for å halda deg unna snop i vekene, og kos deg i helgene. Når du får lyst på noko søtt i vekene...ta deg eit eple, litt druer, ein banan eller noko anna frukt. Eller rett og slett drikk litt vatn. Er du "avhengig" av søtt så kan det hjelpe med krom. Sukker ER "farleg", og eg veit kva "vondt" det har gjort med min kropp. Eg held meg ikkje HEILT unna sukker no, men eg har redusert vanvittig mykje på det. Men: det er nok håp for deg og slik det har vore for meg. Metforminen ER tøff når kroppen skal verta van med han, men han er utruleg fin. Snakk med legen/gynekologen din om det kan vera ei hjelp å bruka den. I tillegg er det mange som går ned i vekt ved å bruka metformin Det gjorde ikkje eg, men veit det er mange som har gått ned 10-20 kg. Lukke til, og håper alt ordner seg for deg. Det er FLOTT at du er fysisk aktiv. Det gjer godt for HEILE kroppen!
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Hei! Sa fantastisk bra at du er gravid:) Er det den første og er du langt på vei? Tar du metformin no under graviditeten også? Eg har faktisk allerede fått metformin og skal snart på kvinneklinikken i førde og sjå korleis det ser ut. Har ikkje vore der sidan 2002, det var da eg fikk påvist pco. Har gått på diane sidan, so er veldig spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå