Gå til innhold

Forsiktig hallo...

nybaby09

Anbefalte innlegg

Positiv gravtest i går etter MA i slutten av juli. Har kjempelyst til å rope det ut, men denne gangen skal ul være tatt før noen andre enn gubben og jeg skal få vite det. Men kjenner at gleden bobler i magen, forventet termin blir da 28 juli, så kanskje Emil blir storebror i 09 allikevel.

Hilsen tidl.mammman til emil og en til 09

Fortsetter under...

Hvisker et forsiktig gratulerer jeg da.

Jeg hadde en ma i slutten av januar og ble gravid igjen i mai så jeg vet hva du går igjennom av vonde tanker og forsiktike håp. Tok mange uker og flere ul før jeg følte meg trygg på at dette går bra. Er nå i uke 29 og gleder meg masse til det lille underet vårt kommer i februar.

Ønsker deg masse lykke til. Det går nok bra denne gangen skal du se.

:-)

Hei mammaen til Emil!

Så fint å ha deg tilbake her inne! Jeg mistet en måned før deg, men ble gravid igjen veldig raskt... Har termin 5.april og er nå 21 uker på vei. Har vært litt mer uro denne gangen, blir litt engstelig av å oppleve SA, men det har gått veldig bra selv om jeg hadde noen blødninger tidlig i svangerskapet. Vi var på dette foraet i 07 også! Jeg har jente fra 07 og venter gutt nå. Er ikke så ofte inne med innlegg her og synes forsåvidt nivået på det som skrives er nedadgående med mye anonymisering å gjemme seg bak..Frister ikke så mye til aktivitet da. Kan ikke huske at det var slik i 07..?

Vel,vi får snu litt på flisa;-)

Lillemann sparker i vei kjenner jeg,selv om dette blir barn nr.fire på meg,er ydmykheten over å få kjenne dette igjen større for hver gang!

Lykke til, det går bra denne gangen!!!

Hilsen

Gratulerer kjempemasse!

Jeg husker godt det gamle nicket ditt!

Håper virkelig det skal gå kjempefint med deg denne gangen, MA er ikke kjekt å oppleve!

Jeg er nå 10 uker og skal til duotest på tirsdag, er kjempespent!

Gleder meg til å bli kjent med deg her inne!

Lykke til, og stor klem fra meg

=D

Annonse

Hei dere damer , Takk for hyggelig velkommst.

Har vært hos legen i dag og fått bekreftet at jeg er 5 uker gravid :D Har fått tilslag på tidlig UL bara for å sjekke om hjertet slår, er skrekkslagen med tanke på hva jeg så sist. Men denne gangen håper jeg at alt går bra og at jeg blir mamma igjen i juli.

Håper at dere har fine svangerskap.

Og nei Dukkedeisi, det var ikke slik her inne i 07, men , men...

Klem fra meg,

Gratulerer så mye, nybaby09! Jeg gleder meg på dine vegne, og krysser fingrene for at spiren sitter der den skal riktig lenge denne gang.

Kjempehyggelig å se flere 2007-damer her, jeg var også her da og har en gutt født i oktober 2007. Er enig i det dere sier om at tonen her inne er litt forandra, men tenker som så, at dersom det vi er mange som bestemmer oss for å signere med nickene våre, og holder en mer voksen - og positiv - tone, så kan vi liksom veie litt opp for disse andre som kanskje burde holdt seg i anonymforumet eller på kranglesida.

Mitt svangerskap er blitt definert som risikosvangerskap nok en gang, er 10+0 i dag, og babyen har det fint, selv om jeg er helt utslått av kvalme og migrene. Er sykemeldt fram til planlagt keisersnitt i begynnelsen av juni, og tenker det blir mange lange uker og måneder fram til da, men da er det fint å ha noen å skravle litt med.

Bor i Drammen og er gift med verdens flotteste og flinkeste mann som gjør alt i heimen om dagen.

Hvor bor dere da? Kanskje noen av dere bor mindre enn en time unna? Er jo lov å håpe! :-)

Hei og takk for velkomst, jeg bor ca 1,5 time unna i Porsgrunn, men det blir nok noen turer innover til Ikea, når jeg er sikker på at spiren sitter,

Ser at du har en gutt på samme alder som meg og det er flott og følge utviklingen nå om dagen, masse nye ord og så forsøker han å løpe, som nygravert er jeg litt tungpustet om dagen og håper at han ikke blir altfor rask :)

Jeg skal ha keisersnitt også denne gangen grunnet en kronisk lidelse, så jeg regner med at jeg blir satt opp en uke tidligere enn termin, men hadde en flott opplevelse sist så jeg tror det skal gå bra denne gangen også.

Håper at kvalmen og migrenen gir seg etterhvert, slik at du kan nyte graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...