Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 etter at dere innførte fast føde. Gir dere mme/pumpet mm istedet når de ikke er så int i puppen lenger?? Synes liksom det blir så lite melk ellers jeg..
Tante Gustava Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg har innimellom gitt pumpet mm. Mini tar ikke flaske, så har gitt det med skje, og det har gått som en drøm. Har også hatt ekstra mm i grøten for å få i han. Heldigvis virker det som om han begynner å bli litt mer interessert i puppen nå etter en måneds tid med minimalt amming. De siste 2 dagene har jeg ammet 2 ganger i løpet av dagen, foruten om tidlig morgen og kveldspuppen som han har tatt hele tiden Så jeg ser litt lys i enden av tunnelen, og er glad jeg har pumpet meg litt for å prøve å holde oppe litt av produksjonen.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 ok..gutten min er snart 7 mnd og ikke like interessert i puppen lenger... (da han var mindre gjorde han ikke annet enn å henge i puppen, rart å tenke på nå!!) Synes det endret seg etter at vi begynte med grøt og middag men det kan jo også være tilfeldig. Han tar morgenpuppen, noe få ganger litt på dagen , om kvelden kan ha ta litt eller ikke noe, men våkner som oftest en gang i løpet av natta og spiser bra da... Men han spiser grøt om morgenen, frukt til lunsj, middag og grøt til kvelds. Drikker litt vann til alle måltidene. Men har gitt litt mme i tillegg de siste dagene, synes det blir så lite melk...
camosilla Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Min er 10 mnd og ikke særlig intressert heller. Gir mme på dagtid jeg for han bare tuller med puppen. Får pupp på natta og morran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå