Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Eller? Hvis jeg går for stav, kan jeg da være like trygg ¨på at den viser meg EL som CB ville gjort?
hegeno Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg prøvde meg på de rimelige testene i tre runder uten å finne EL - har aldri hatt noen problemer med å finne den med CB digital:)
Tjorven1 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg mistet første mulige tur til Stork pga slike stav tester. Kun CB digiatl som funker! Jeg sente klage til de som selger det på Kolboth - men de har ikke tatt seg bryet og svare på en seriøs henvendelse. De ansatte på 3 apotek jeg var innom viste ingen ting om dem - selv om de solgte dem og var i fruktbar alder. Nei, virkelig bortkastet penger og tid! Mange her som har slitt med stiksene. Bruk CB du. Lykke til!
Eira2010 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hei. Jeg har ikke prøvd stav eltester, men strimmeltestene har funket helt fint for meg. Sist var det ingen tvil om utslag. Det jeg synes er bra med dem, er at du får et varsel om at el nærmer seg, ved at streken blir litt mørkere for hver gang. Hvis du er i tvil om testen er positiv, kan du supplere med cb digital når den nærmer seg positiv. Det har iallefall funket for meg. Og så blir det en god del billigere, spesielt hvis man har litt ustabile sykluser og ender opp med en drøss med tester før el endelig kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå