lioness* Skrevet 16. november 2008 #1 Del Skrevet 16. november 2008 Kjære gravide slitere! For en fantastisk følelse det må være å test positivt etter lang tids jobbing for å få det til! Jeg sniker meg til å stille et spørsmål her inne hos dere.... Jeg lurer på om jeg kan være gravid - og er jeg det er det et mirakel etter ca 22 pp! Vi står i kø for prøverør, og jeg håper så utrolig inderlig at det har klaffet nå. Jeg har IKM i morgen og null tegn til at mensen kommer. Ikke mensmurringer og ingen spotting (begge deler har jeg alltid i 1-2 dager før). Høy temp i morges og bittelitt høyere enn vanlig hele den siste uken. Ikke uren hud som jeg pleier å ha i et par dager heller. Det som imidlertid gjør meg mest mistenksom er at jeg har hatt en hel del ganske kraftige stikninger midt i magen (livmorområdet) i v ca 4 dager nå. De kommer brått og blir borte like brått, som små stikk. Det kjennes som alt fra små kriblinger til kraftige ilinger, alltid på samme sted. Hadde utrolig mye av det i går, litt mindre i dag. I tillegg har jeg hatt litt stikninger i eggstokkområdet. Brystene er nokså ømme og brystvortene er såre, hovne og større enn vanlig (men dette kan de ofte være ellers også). Dette er 1. pp etter laparoskopi (kikkhullsoperasjon, siste del av utredning), så kanskje det var den som gjorde susen???? Vet at det bare er en test som kan gi et klart svar, men jeg vil vente til IKM ettersom jeg ikke ville klare å slå meg 100 prosent til ro med en neg test uansett før ikm..... Så hva sier dere, kjenner dere i det hele tatt igjen dette med stikninger eller lurer jeg meg selv? Er det noe dere kjente tidlig? Hvis jeg er gravid skal jeg være verdens lykkeligste, da blir hele verden lyserosa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139119189-jeg-luuuurer-stikninger-n%C3%A5r-man-blir-gravid-som-p%C3%A5-1-trim/
zanzibar Skrevet 11. desember 2008 #2 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei, jeg må bare si at jeg hadde stikninger som du snakker om da jeg ble gravid. Men du kan vel teste? Er mange tester som kan slå ut dagen før IKM:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139119189-jeg-luuuurer-stikninger-n%C3%A5r-man-blir-gravid-som-p%C3%A5-1-trim/#findComment-139270381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå