Gå til innhold

Kongsvinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor der? Lurer litt på hvordan miljøet er der.. mye vold og dop? Eller er det så idyllisk som det ser ut fra utsiden? Hehe..

Fortsetter under...

Skrevet

Lite voldsepisoder der, men ikke mindre dop og alkohol enn andre småbyer. Kommer an på hva slags folk man menger seg med, da.. Men ellers en ok plass med ikke altfor mye kulturtilbud. Det tar forøvrig ikke lang tid å forflytte seg til Oslo, da, det er vel det mest positive ved hele stedet:-)

Tenkt å flytte dit?

Skrevet

Hei

Jeg bor her og er selv innflytter for ca 8år siden, kan ikke si at jeg syns det er så mye vold og dop, man ser det sikkert hvis man vanker i de miljøene.

Er vel altids noen som slåss i fylla, men hvilken steder er det ikke som har det da....

Må sies at jeg trives veldig godt her, og håper vi kan bo her i mange år til :)

Skrevet

En helt grei plass...Ikke så mye vold, men visstnok mye dop:( Blir kalt "den hvite byen" :s

Skrevet

hehe, den hvite byen... aldri hørt noen kalle den det....hehe, pussig navn.

Annonse

Skrevet

Det er endel dritt ved Kongssenteret gitt:s

Skrevet

HAHA. Jeg er fra Kongsvinger og har aldri hørt "den hvite byen". Er ikke mer dop der enn andre steder. Og ihvertfall ikke noe synlig. Man finner dop hvis man kjenner de "rette folkene", men ikke noe mer enn det. Kongsvinger er en flott plass <3 Savner den byen, gitt.

Skrevet

De siste årene har det rett og slett eksplodert. Ikke mange årene siden jeg var russ(2004) og jeg har aldri være borti noe slikt, men kjenner mange som forteller om voldsomt mye dop. Det har vel stått endel om det i avisene også...Ganske trist egentlig :s

Skrevet

Den hvite byen ja, tror det er mange "Oslo-turister" der.

Men Flisa er vel det største eldoradoet enda?

Skrevet

Odalen er en bra plass, passe langt fra både staden og den hvite byen, men likevel sentralt.

Skrevet

Men jeg synes Kongsvinger er en fin plass altså;)

Skrevet

Det kommer vel litt ann på hvor gammel du er og med hvilke folk du menger deg med!

Jeg kjenner til begge sider, og vil si at det er nok å ta av hvis du vil ruse deg, men samtidig hvis du ikke er en sånn person er det ikke noe problem, som alle andre steder!

Byen i seg selv er vel ikke så pen å se på(irriterer meg noe voldsomt med alle de stygge byggene), men de driver å ruster den opp nå :)

Annonse

Skrevet

Til anonym 21.01

Jeg er fra Flisa og må si meg enig i at det er ganske hvitt her også, men de dealer ikke offentlig i baksetet på taxier slik som på Vinger...

Der (i Åsnes) holder de seg mer til visse hus som alle vet om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...