Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hvordan tilbreder dere dette enklest mulig? syns det virket så tungvint jeg... og en annen ting, smokken tettet seg så hva slags str bruker dere? vi gir 3mnd + til vanlig..... Setter pris på svar!!
Gjest Mamma&gutten Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kokte opp nestragel 1 gang om dagen ( rett mengde vann og rett mengde pulver,kokte,lot det tykne,hadde det i et tett beholder og oppbevarte det i kjøleskapet ) Så laget jeg flasken på vanlig vis,hadde til slutt i ønsket mengde nestragel,men trengte aldri å ha den SÅ tykk at det ikke rant fint igjennom 3`r tutten på mam flasken.Melken skal jo ikke være som en grøt heller med nestragel,men en liten anelse tykkere slik at det ikke skal være så lett å få den opp igjenn...Prøv deg frem,det er det viktigste.Jeg kokte opp ny nestragel blanding hver eneste dag,lot det kun stå i kjøleskapet en halv dag ca..
mamman til juliprinsesse Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 ok, takk for svar, vi ga opp hele greia vi og prøver nå noe som heter thick`n up som vi bare tilsetter i blandingen og rister, men er veldig overrasket hvor lite som skal i før det blir for tykt. vi har nå kjøpt 6mnd+ og det er kjempe lite vi tilsetter for at de ikke skal tette seg helt. har vel hjulpet litt, hun gulper nok ikke like store mengder lenger så da har det vel en hensikt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå