lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 #76 Skrevet 3. desember 2008 takk Kine71 er bra jeg har dere jenter å dele mine opp og nedturer med, hvis ikke hadde jeg sprekt med å sitte med mine tanker og frustrasjoner...godt å ha noen som forstår ) lykke til med ruginga di ! klem
*sommer* Skrevet 4. desember 2008 #77 Skrevet 4. desember 2008 Å nei.... på jobben er det nå tre sykker som er gravide med nummer 2, mens jeg ikke har fått til noe som helst.... Ååå føler det bare så urettferdig, hvorfor skal jeg som er yngst av oss ikke klare å bli gravid? Måtte bare blåse det ut..
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 4. desember 2008 #78 Skrevet 4. desember 2008 uff eg kjenner til den følelsen=(
elmaaani Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #79 Skrevet 4. desember 2008 Når skal du teste Sommer? Vi er vel likt vi to? innsett ons 26.? Jeg begynner å miste trua... hvorfor skal det fungere nå når det ikke har fungert tidligere? Lurer på om jeg og mannen skal forbli barnløse jeg =( *sutre sutre...* sorry folkens.. det er en sånn dag... Ene sjefen kom bort til meg her en dag og lurte på hvordan det gikk med meg... om humøret var greit... jeg sa det var greit men sikkert verre neste uke.. da kunn han fortelle meg at "jeg må jo huske at dette ikke er hele livet"... selv om han har vært prøver selv (3 ivf i norge som mislyktes og 2 i england før tvillingene kom) så er det vel ikke så lurt å komme med en slik uttalelse vel? Uten å kjenne meg, prøve historikken min eller hvilke alternativer vi har etterpå...? Han er mann, han har to 15 år gamle jenter.. selv om han har vært i denne situasjonen synes jeg det blir litt feil å si slikt... Skal ha medarbeider samtale med han på mandag.. det blir no gøy =S
Kine71 Skrevet 4. desember 2008 #80 Skrevet 4. desember 2008 Heisann jenter! Ja det går opp og ned dette humøret. Elmaaani, ja det er ikke kult når noen "bedrevitere" forteller deg hvilke muligheter du har om dette mislykkes:0( Kroppen full av hormoner da er man ikke klar for sånn. På mitt første forsøk, da alle eggene døde, kom en høygravid (m/nr 2) venninne på besøk og sa til meg at det var jo en mulighet med adopsjon!!!! Jeg holdt jo på å forgå og ønsket bare at hun skulle gå sin vei. Nei, det vi trenger nå er noen positive meldinger fra uke 48 gjengen, xxxxxxxx kryyyyyssssser alt for det, slik at vi får opp stemningen:0) Torsdagsklemmer
Kine71 Skrevet 4. desember 2008 #81 Skrevet 4. desember 2008 Jenter, mente ikke det sånn at det ikke er lov å være nedfor nei, men det skjønner dere jo. Jeg bare håper så masse at all fortvilelsen vår skal snu seg til lykke,ja for oss alle på denne tråden. Det er lov å komme med fortvilelsen sin. Jeg bare ble sånn i kamp-humør da jeg tenkte på denne velmenende venninnen min. Vet ikke helt om dette ble helt som det skulle heller. Ikke så god på formuleringer... Masse klemmer til dere alle fra
*sommer* Skrevet 4. desember 2008 #82 Skrevet 4. desember 2008 Hei hei Jeg håper også at all vår fortvilelse vil snu seg i løpet av neste uke til bare masse positive tester :-)' elmaaani*lei av å være sliter* : Stemmer at jeg satt inn onsdag 26, men for å være helt ærlig har jeg ikke sett på papiret på hvilken dag jeg skal ta blodprøve. Regner med at jeg tester i midten av neste uken kanskje?? Forrige gang testet jeg dag 9 og 11 - negativt begge gangene. Mensen kom på dag 16 tror jeg. Snart fredag jenter..jippi og jeg skal hente ny bil i morgen .. hurra :-) Stor klem
elmaaani Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #83 Skrevet 5. desember 2008 Kine71 - skjønner hva du mener.. vi kan vel ikke være hårsåre vi her inne =) Sommer - jeg skal ta blodprøve på mandag. (Hører til på Riksen.) Jeg har begynt med hjemmetesting.. i går var den helt blendahvit, men i dag er jeg sannelig ikke sikker... blir spennende å se i morgen om produksjonen av hcg har økt.. eller om jeg bare ble lurt =)
lillebie på`n igjen Skrevet 5. desember 2008 #84 Skrevet 5. desember 2008 oi så spennende, hvilken rugedag er du på?
*sommer* Skrevet 6. desember 2008 #85 Skrevet 6. desember 2008 Oi det hørtes spennende ut elmaaani*lei av å være sliter* - ja du må holde oss oppdatert. Sjekket papirene mine nå og jeg skal ta blodprøve 11/12, men har en litt for sterk følelse av at den er negativ siden jeg ikke har noen symptomer. Ha en fortsatt fin helg :-)
Kine71 Skrevet 6. desember 2008 #86 Skrevet 6. desember 2008 Heisann igjen jenter! Ja elmaani dette hørtes spennende ut. Hvordan går det? Sommer, det er vel like vanlig å ha symptomer som ikke å ha det, eller? Jeg er vel på rugedag 6 eller noe og kjenner det som jeg har kjent hele veien: Ømme bryst og mensmurring. Murringen har kanskje gått litt tilbake. Kjenner at jeg klarer å ikke tenke så mye på det foreløpig. Fått beskjed om å teste neste søndag jeg, da er det 14 dager etter innsett. Tror dere ikke at man kan teste dag 12 og få riktig resultat. Da er det jo 14 dager siden befruktning? Uansett da skal jeg nok teste. Ha en god helg:0)
Mille38 Skrevet 7. desember 2008 #87 Skrevet 7. desember 2008 Hei jenter, oppdatering herfra.....testet svakt positivt på onsdag, og torsdag, og hadde masse symptomer. Fredag forsvant alt sammen, og testen var blendahvit igjen, så da skjønte jeg at det var over. Mensen dukket opp i dag, så det var nok en liten kjemisk denne gang og. Håper det går bra med dere andre jenter, dere fortjener det:) Hilsen en litt lei
Kine71 Skrevet 7. desember 2008 #88 Skrevet 7. desember 2008 Huff Mille! Det var jo ikke sånn det skulle gå. Skjønner at du er trist og lei. Tenker på deg. Klem fra
*sommer* Skrevet 7. desember 2008 #89 Skrevet 7. desember 2008 Å nei det var trist å høre Mille 38. Hvordan går det med deg? Jeg tør rett og slett ikke å teste, er jo så sikker på negativt svar og da vet jeg at jeg blir så skuffet. Er vel på rugedag 11 i dag. Stor klem til deg Mille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå