Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff så trist da mamamia! stor trøste klem til deg!

jeg tok meg en tur på shopping i dag,første gang jeg er utenfor døra etter jeg kom hjem fra danmark på nmandag, og har sååå vondt fra under navnlen ned til underlivet...sånne strømninger...jeg passet på å gå rolig og...har ikke stresset.....kommer det av da? blir så redd for at jeg har ødelagt noe inne der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hopper inn her. Hos meg er det uttak på lørdag. Håper på at jeg får ut to egg vertfall, men er mulig det berre blir ett. men det viktigste er at de blir befruktet.

SOMMER

Hva regime har du bruk de gangene du har hatt forsøk, hva medisiner, hvor mye (dose) og hvor mange egg har du fått ut osv...???????

Skrevet

uff kor trist å høre:( kan skjønne at det var ein nedtur!

får virkeli håpe det går bedre i januar;)

Skrevet

eg fekk vite idag at 14 av 16 egg er befrukta så eg er veldi glad=)

berre håper at blodprøvene ikkje viser infeksjon sånn at eg kan få sette inn egg imåro=) har lyst å bli ruger no!!!!=)=)=)

Skrevet

Heia alle sammen!

Ser det har vært både opp og nedturer her inne... =S Jeg har ikke hatt spes mye nett og har derfor ikke fått holdt meg eller dere oppdatert...

Jeg hadde uttak på mandag. Jeg fikk ut 18 egg hvorav 16 ble befruktet. (delt IVF og Icsi pga dårlige resultater i første forsøk)

Jeg ruger nå på ett perfekt ivf egg samt fikk 3 icsi egg på frys.. og er kjempefornøyd!!!

Sist fikk jeg (med samme dose) 8 egg og kun ett som var befruktet.. så dette er var et drømmeforsøk iforhold til befruktningsrate etc =)

Etter sist forsøk i august begynte jeg med diverse vitaminer... selv om mannen har klaget over den coctailen, er jeg HELT sikker på at det er dette som har bedret eggene og sjansene mine =) .. så nå kan mannen spise ordene sine gitt... hihi!!!

Tar blodprøve 8/12 ... dagene snegler seg avgårde....

Haper det er flere av dere som føler dere fornøyde med utfallet av forsøkene deres! (..jeg var ikke det sist og det føltes ikke særlig bra.... først nå jeg har håp igjen)

Klemmer til dere alle!!!!

Skrevet

Heisann jenter!

Elmaani: Så flott at du fikk et mye bedre resultat denne gangen. Lykke til som ruger.

Mamamia: Det var veldig kjedelig at egget hadde sluppet. Kan jeg spørre hvorfor du gjorde det i normal syklus og ikke stimulert?

Jeg er utrolig forkjølet, men i bedre form i dag. Hadde nok feber i går og vondt i hele kroppen. Tror dere dette kan påvirke mitt uttak i morgen?

Jeg har en venninne som har litt ekstra evner, så jeg har vært til henne i dag for healing. Hun healet meg og steinene som jeg hadde i bh`n under forrige forsøk. Reprise denne gang.

Hun så et par egg som lyste blått, et godt tegn i følge henne. Hun lurte på om hun skulle bli med på søndag å peke ut hvilke som var gode, men jeg er ikke sikker på at klinikken er enig i slike metoder!?!

Uttak på meg i morgen kl 9. Ligger ann for ca 10 egg. Det som jeg blir veldig spent på er befrukningsraten, det var jo så dårlig første gang, selv med icsi. Dere må sende meg gode tanker i helgen:0)

Ha en god torsdagskveld:0)

Jeg tror jeg skal finne sengen snart!!!

Klemmer

Skrevet

Hei

Mamamia; utrolig leit å høre at egget hadde sluppet før det rakk å bli befruktet. Håper virkelig det går bedre neste mnd. Det er jammen mange fallgroper mann må komme seg igjennom :-/

Kine71; det høres veldig spennende ut med alternativ hjelp, men er litt usikker på hvordan de på klinikken ville tatt det. Lykke til i morgen.

Tryne; for to år siden på Volvat hadde jeg først langt regime og puregon dose på 275 ie. Fikk kun ett egg så det ble avbrutt.

Andre gang på Volvat hadde jeg kort regime og fikk to befruktede egg med puregon 400 ie men ingen graviditet.

Nå er jeg på Aleris og der har jeg kun hatt korte regimer og puregon på 300 ie. Første gang fikk jeg ut 3 egg hvor to ble befruktet. Denne gangen fikk jeg også ut 3 egg men kun 1 ble befruktet :-)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

takk skal du ha for infoen:) Håper du lykkes og at jeg heneger med:)

Skrevet

Heisann jenter

Litt treg med tilbakemeldingene her, men bedre sent enn aldri.

Av mine 10 egg var det 3 som ble befruktet.

Alle utviklet seg til fine firedelte embryoer, så fikk satt inn 2 stk i går og fikk ett i fryseren.

Skal ta blodprøve den 09.12, og håper virkelig jeg kan feire en fin bursdag og førjulsgave i år.

Håper vi klinker til med masse positive tester nå før jul, har vi ikke fortjent det kanskje ?

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Heisann jenter!

Uttak over for min del. Fikk ut 12 egg, og er fornøyd med det:0)

Nå gruer jeg meg bare til telefonen fra klinikken i morgen.

Håper jeg er like heldig som dere andre her, og får egg til innsett.

Ja christiane, håper vi alle sammen får det vi ønsker oss til jul:0)

Nå skal jeg prøve å sove. Kjenner lokalbedøvelsen har gått ut.....

Ha en god kveld. Jeg kommer tilbake i morgen med oppdatering på eggfronten.

Tryne: Lykke til på uttak i morgen!

Skrevet

Ja da har klinikken ringt. Av de 12 eggene var det 9 som var i riktig modenhetsgrad. 5 er befruktet, så et av de må vel overleve til i morgen!?

Hun som ringte i dag lovet å ringe meg kl 10 for å fortelle hvordan det lå ann. Satser på innsetting i morgen kl 12.20. Håper på å få til akupunktur både før og etter innsett, hvis akupunktører kommer tilbake til byen før den tid.

Tryne: Hvordan gikk uttaket?

God lørdag:0)

Skrevet

høres ut som om det blir egg på deg i morgen Kine71 :o)

Skrevet

Hei jenter,

jeg har værtlitt treg med å skrive her inne de siste dagene, men jeg har fulgt med dere:)

Gratulerer til dere som har blitt rugere, nå satser vi på at dette blir en knalluke for oss!

Kine, har du kommet tilbake fra innsett? Spent!!

Lillebie, det er jo snart en uke siden du hadde innsett, merker du noe?

Christiane, elmaani og sommer vi er jo akkurat likt vi, hvordan går det med symptomjakten?

Her synes jeg dagene snegler seg avgårde, merker ikke noe synes jeg, ja utenom de ømme puppene, men det har jeg ved hvert forsøk. Så det er ikke noe symptom på meg.

Jeg synes allerde tvilen har kommet, og den er ikke god å kjenne på!

Håper dere har det bra jenter, og at det var ett bra egg til deg der i dag Kine:)

Klem fra

Skrevet

Hei jenter:o)

da er jeg på rugedag 6 i dag, og jeg har veldig mange symptomer! det MÅ jo være ett bra tegn??

jeg har de siste 3 dagene hatt sterke mensen smerter (sånn at jeg nesten ikke har klart å la vært å ta paracet. sover dårlig pga dette, og flere ganger trodd at " DER kom tanta" smertene er værst på høyre side, og hver gang jeg reiser meg /nyser etc så strekker det på den ene siden! korsryggen er vond, puppene som stein og formen uggen! er jeg ikke gravid nå så vet ikke jeg altså!! hihi :o) kroppstempen min er normalt 36.8 og nå er den på 37.1, og slik har den vært i 3 dager nå , så det ser jeg som et bra tegn! men nå kan sikkert dette være progestonen også, så jeg prøver å holde meg på jorda enn så lenge! men merker tiden snegler seg avgårde, tenkte å teste om en uke :o)

har dere noen symptomer da?

Skrevet

Hei jenter!

Dette er helt utrolig: Av de 5 befruktede eggene ble alle 4-delte:0) Jeg som var så nervøs! Men nå har jeg fått en bekreftelse: Mitt dårlige resultat den første gangen er jeg helt sikker på at skyltes at jeg ikke tålte det lange regimet! Kroppen var jo helt utenfor på alle måter.

Ja så da har jeg fått satt inn 1 egg i dag, og har jo 7 i fryseren, så om det ikke går denne gangen blir det frys på meg. Men satser på at det ikke trengs!

Så spennende med symptomjakt jenter, dere ligger jo nesten er uke foran meg.Utrolig spennende! Nå xxxx vi alt vi kan!!!

Jeg fikk akupunktur før og etter innsett og har begynt å ta sånn der babyklister fra Danmark. Ja det er ikke annet å gjøre enn å ruge i vei:0)

Lykke til med innsett av gullegget i morgen Tryne:0)

Klemmer til dere alle

fra

Skrevet

Gratulerer til alle nye rugere og lykke til for alle som skal ha innsetting snart :-)

Selv er jeg på rugedag 4 (insettelse onsdag) og merker ingen ting i det hele tatt. Vi får håpe dette ikke er et fårlig tegn Mille38.

Forrige gang hvor det ikke klaffet hadde jeg mere vondt og noe stikkinger så kanskje dette er et bedre tegn?

De som blir gravide på vanlig måte merker jo som regel ikke at de er gravide før de venter mens...

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

Skrevet

Oi, oi lillebie, dette høres spennende ut da!! Begynte det allerede for 3 dager siden? Håper du har rett:)Når skal du teste?

Gratulere så mye til deg Kine som ruger. Det var herlig! Og tilsammen 7 på frys. Det er godt å ha noe i bakhånd, men det skal jo ltkkes nå!

Jaja, sommer vi får ta det som et godt tegn. Selv om jeg ikke helt klarer det.

Fortsatt god søndag til dere søte jenter:)

Klem fra

Skrevet

ja det har egentlig murret helt fra innsett, men var nok bare øm da, men har hatt skikkelige mensen smerter ja, er jo litt tidlig for å kjenne noe sånn egentlig, så jeg får bare tolke det positivt, for sånn var det ikke forrige gang, da fikk jeg kun mensen smerter rd 11 og fikk mensen rd 12! jeg ryker sikkert på den ene testen jeg har liggende her på torsdag eller fredag. blodprøva er på mandag :o)

god søndagskveld til dere alle :o) rug vel! hehe

Skrevet

Hei jenter,

det er så stille på denne tråden vår....

Hvordan går det med dere? Noen som merker noe?

Og du da lillebie som har sniktestet:) Jeg er sikker på at du er gravid jeg!! Når blir det ny test????

Klem

Skrevet

huff jeg angrer nesten litt for å ha testet, for nå tenker jeg kun på det!

kjenner jeg meg selv , så vil jeg ikke teste før til fredag., men ryker sikkert på en i morgen og, jeg klarer sikkert ikke å la vær.... men men resultatet blir jo det samme om jeg tester eller ikke, er kroppen som bestemmer hva som skal skje videre :o)

håper du har rett mille38, at jeg er gravid, eller rettere sagt: at vi alle blir gravide til jul :o)

Skrevet

Hei jenter,

måtte bare dytte denne tråden litt opp, den var kommet så langt ned. Hvordan har dere det med rugingen, noen som merker noe? Her går dagene sakte sakte.

Håper dere har det greit, og at dere stikker innom her med noen ord:)

Klem fra

Skrevet

Hei hei

Leste tråden din lillebie, så trist at du testet negativt igjen etter en så positiv test. Jeg håper du har testet for tidlig at at du alikevel er gravid.

Rugedagene snirkler seg avgårde og i morgen tenkte jeg å trene litt lett igjen. Blir godt å røre litt på seg.

Jeg har nesten ingen symptomer. Har kun hatt litt korte mens smerter av og til eller ingenting!!!

Merker at jeg ikke klaret å tenke helt positivt lenger - skulle liksom ønske at jeg var kvalm.... *smiler*

Klem

Skrevet

ja rugedagene går seeeint:P hehe kunne ønske det gjekk an å "spole" litt framover i tid=) eg er på rugedag 6 idag. er så trøtt og kvalm... men den mensmurringen er stoppa litt opp, har ikkje kjent så masse til den idag. men har hatt stikkninger idag også.. kunne ønske det var en fasitbok som der stod ka me skulle kjenne for å vite at me er gravid=)

Skrevet

takk sommer,

ja jeg har liksom ikke trua lenger jeg nå på dette forsøket, men ingenting er liksom sikkert før blodprøva, så får ta den på mandag, TR eller ikke!

lykke til dere andre, jeg håper det klaffer for dere alle :o)

Skrevet

Heisann jenter!

Lillebie: Jeg hååååper for deg fortsatt:0) Lykke til med blodprøven, jeg tenker på deg.

Jeg hadde innsett på søndag så det er vel rugedag 3 her da. Jeg har menssmerter og ømme bryst og er veldig trøtt, men dette er Crinonen som gjør, det vet jeg.

Håper det tikker inn med positive tester fremover nå:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...