Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey, tusen takk skal du ha=) men korti slutta du å drikke då? eg slutta å drikke alkohol når eg begynte på sprøytene. er så vanskeli før, for med ein gang eg ikkje drikk alkohol i sosiale sammenhengar så får eg spm om eg e gravid=( litt kjedelig syns eg... for vil jo ikkje fortelle om dette"prosjektet"vårt til fleire enn nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen smilekopp.

Nå er det vel to mnd siden jeg har drukket alkohol (har smakt et glass øl eller to da). Synes også det er vanskelig i sosiale sammenhenger og det hender jeg faktisk dropper å bli med. Eller har jeg hatt undskyldninger som trening og bilkjøring - vet ikke om de tror på det da..

Fikk ut 3 egg i dag så da faller dommen på kvalitet og befruktning i morgen :-)

Skrevet

Hei jenter,

så var uttaket over for min del. Fikk ut 5 egg, å er strålende fornøyd med det. Jeg ble forespeilet 3, så det ble 2 i bous. Veldig lettet nå!

Så er det bare å vente på befruktningen i morgen.

Så bra da sommer at du fikk ut dine tre og. Godt å være ferdig med uttaket! Gikk det bra?

Dere andre da, noen som har vært på ul i dag?

Er det i morgen du skal på UL Kine?

Klem fra

Skrevet

Oi ja det må jeg si var en bonus - det er jo strålende.

Jeg ble forespeilet 4 og endte opp med 3, håper bare kvaliteten er bra på alle sammen. Det var ganske vondt uttak denne gangen så det er godt å være ferdig.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Heisann jenter!

Godt å høre at uttakene deres var vel overstått jenter.

Flott med et par ekstra da Mille, nå må dine og Sommer sine være i topp form. Herregud kjenner jeg blir spent på deres vegne av telefon fra klinikken. Det er faktisk det JEG gruer meg mest for!

Skal på ul.lyd i morgen formiddag, spennende.

Skulle egentilg spille håndball kamp i kveld, men dropper det pga kvalme og en sprengt buk!

Tryne du skal vel også på ul.lyd i morgen, kanskje noen flere også, eller uttak noen!?

Vi "snakkes" i morgen.

Skrevet

Heisann,

ja det var herlig med ett par ekstra Kine, det har jeg ikke opplevd før!

Lykke til på ul i morgen Kine:)

Og til deg Christiane med uttaket i morgen!

Klem fra

Skrevet

Det var jo kjempeflott at de har fått ut litt egg, så krysser eg fingrene for at det er god kvalitet og de blir befrukta;)

eg har tatt eggløsningssprøyta ikveld, så no er eg berre spent på kor mange egg eg får ut på onsdag=) det er veldi kjekt at me kan følge kvarandre her inne;)

lykke til de som skal ha uttak imåro=)

Skrevet

Hei da har de ringt fra klinikken og kun 1 av 3 egg ble befruktet. Kjenner at jeg er litt skuffet da jeg alltid (de to andre gangene) har fått to befruktede egg... Hvis dette overlever til i morgen blir det ihvertfall ett inn og det er jo bedre enn ingen, tross alt..

Hvordan gikk det med dine egg Mille 38, håper du fikk mange befruktede :-)

Håper ultralyden din gikk fint i dag Kine71 og at du Christine fikk ut mange fine egg.

Lykke til på onsdag smilekopp.

Skrevet

Hei sommer,

det var ikke så kjekt da, hm. Men du har iallefall det ene. Krysser alt for at det skal gå videre til i morgen!!!!!!!!!!!! Det må det jo, og som du vet, man trenger bare ett gullegg:)

Jeg vet ikke noe ennå. Jeg kan ringe først klokken ett å høre, er veldig spent!!

Skrevet

Takk for oppmuntringen Mille38, håper du får et bedre resultat enn meg. Men vi får uansett satse på at egget/eggene vi får satt tilbake har tenkt til å bli der inne. Krysser fingrene for positiv telefon kl 1300 :-)

Skrevet

Hei igjen jenter

da var jeg hjemme etter uttak også.

Fikk ut 10 egg, og det er jo strålende syns jeg.

Første uttaket jeg har hatt på riksen, og jeg må si de doper deg bra ned der oppe, hehe

Må gå og legge meg litt tror jeg og sove av meg rusen, føles ut som jeg har hatt en helg på fylla :-)

Blir spennende å ringe i morgen kl 14.30 og sjekke resultatet.

De innvilget meg 2 egg inn også iom at jeg allerede har hatt 3 forsøk privat fra før uten hell.

Skrevet

takk for ønskelykkingene før uttaket imåro;)

ja ein får håpe det eine egget er et sterkt gullegg og overlever til imåro og blir verande hos deg i 8mndr=)

du er heldig Christiane som får inn 2 egg. har du kun fått inn 1 egg på de forrige forsøkene dine?

e det andre som har følt seg litt svimmel/trøtt/rar no de siste dagene av forsøket? det har eg... heilt merkeli igrunnen,,, men er vel kanksje nåken bivirkninger:P

Skrevet

Hei jenter, jeg fikk satt inn 2 gullegg i går, det var to av tre egg som ble befruktet, så jeg er strålende fornøyd :o) lykke til alle dere andre :o)

Skrevet

Hei jenter,

3 av 5 egg befruktet! Jeg må vel være fornøyd med det.

Innsett i morgen klokken 11.

Så flott da Christiane at du fikk ut 10 egg, håper på god befruktning:)

Lykke til i morgen Smilekopp!!

Gratulerer som ruger lilebie, dette er nok gulleggene!

Hvordan gikk det på ul i dag Kine?

Klem fra

Skrevet

Heisann jenter!

Ul.lyd viste ca 10 egg, samme som forrige runde. Men må ta en dag til med Gonal-f, folliklene var 16-18mm. Da blir det uttak på fredag og ikke torsdag som jeg hadde regnet med, men det går jo bra.

Mille: Du fikk jo over halvparten av eggene befruktet, det er jo flott. Håper jeg er like heldig:0)

Sommer: Dette er gullegget ditt skal du se:0)

Christiane: Så bra at du fikk ut 10 egg, håper på god befruktning:0) Oppdater oss i morgen da!

Smilekopp: Lykke til på uttak i morgen da:0)

Lillebie: Så bra at du fikk inn to flotte egg:0) Jeg forsøkte å ymte frempå at jeg ønsket 2 inn, men det var HELT uaktuelt. Tenker at da blir det større sjangs for en positiv test, og den risikoen for tvillinger er jo kun noen prosent, men de ville ikke diskutere det en gang:=( Kos deg som ruger.

Ha en god kveld!

Skrevet

Hei Kine,

så bra med 10 egg da:) Hvor mange fikk du ut sist, og hvor mange ble befruktet?

Når skal du ha innsett i morgen da sommer?

Klem fra

Skrevet

Heisann Mille!

Du er vel på innsett nå. Håper alt går vel:0)

Jeg fikk ut 8 modne egg på mitt første forsøk, langt regime. 2 egg befruktet med icsi, men ingen av de 2 utviklet seg, derfor ingen innsett.

Sist gang, i aug, fikk jeg ut 10 modne egg, kort regime. Da ble 6 befruktet med icsi, 1inn og 3 på frys. Fryseeggene ligger der fortsatt.

Jeg tenker sånn at siden jeg nå blir 37 år så er det bedre og hente ut egg og ta fryseeggene etterhvert. I går sa legen at om dette ikke blir positivt burde jeg prøve å sette inn fryseegg, for det kunne være at for min del var det bedre å sette inn egg uten alle disse medisinene i kroppen. Nå håper jeg at jeg skal slippe det da!

Kjenner at angsten for at det ikke skal bli noen egg som utvikler seg er der selvom det gikk bra sist. Fikk bekreftet i går at de eggene som er i frysern er 4-delte og god kvalitet, så det hjelper jo på slik at jeg klarer å tenke gode tanker.

Jeg har blitt skikkelig forkjølet jeg. Ligger bare på sofa`n og koper.

Har du vært på innsett også nå Sommer?

Hva med deg Smilekopp? Uttak vel overstått?

For min del da: Uttak på fredag, og forhåpentligvis innsett på søndag!

Klem fra

Skrevet

Godt å høre at det står bra til med dere, og at vi alle blir rugere :o)

Kine71: I danmark (hvertfall nordica) må man ha over 3 egg befruktet for å få noen på frys, hvertfall slik jeg har forstått det. Dette er mitt andre innsett, fikk inn 2 egg sist også, men ble ikke gravid. Hadde også da 3 egg ut, men 2 av de overlevde! men ifølge legene er det bedre kvalitet denne gangen, og det er såå spennende! Er så rart å være ruger igjen...man vet liksom ikke hva man skal ta seg til....tenker jo på alt mulig rart. kan jeg sitte slik? burde jeg ligge slik? hehe men prøver å ta det hele med ro, kroppen ordner opp av seg selv den :o)

klem

Skrevet

takk for lykkeønskningene=) eg fekk ut 16 egg så eg er kjempefornøyd=) fekk kun ut 3 stk sist men då var ikkje folliklene skikkeli modne, så de var veldi fornøyde med uttaket mitt denne gang=) ka er egentli normal slimhinne? mi er på 12. men de sa det var bra. blir spennande for oss framover=)

Skrevet

slimhinne over 10 er bra, så 12 er perfekt det :o)

Skrevet

Hei jentre,

så var jeg hjemme igjen, og jeg har blitt ruger på to perfekte 4-delte egg!

Det tredje egget var 2-delt, og så ikke bar ut, så det ble ingen på frys desverre.

Ja, Kine jeg tror nok du vil få ut egg med det antallet, og heldig er du som har eggi fryseren, god bedring. Håper du kommer deg til fredag da!!

Smilekopp, herlighet da 16 egg!! Gratulerer:) Får håpe du får en god nyhet i morgen med befruktningen da!

Ja, lillebie det er som du sier, man vet ikke hva man kan gjøre og ikke gjøre. Men jeg tror at å leve som normalt er det beste. Ingen store utskeileser, eller utfordringer!

Sommer , er spent på deg nå!!

Klem fra

Skrevet

Hei jenter, da er jeg tilbake fra innsetting.

Fikk satt tilbake 1 "nydelig" egg som sykesøsteren sa. Så nå er jeg også ruger :-)

Skrevet

Halloien!

Så bra at dere fikk inn flotte egg Mille og Sommer:0) Endelig er dere rugere igjen! Desember blir en bra mnd for oss, det er jeg sikker på!

Smilekopp: Bra fangst på deg i dag ja:0)

Jeg sover og ser tv og tar det med ro!

Ha en god onsdagskveld!

Skrevet

Hei jenter,

hvordan går det med dere i dag?

Er du bedre av forkjølelsen Kine?

Fått svar p¨å befruktningen smilekopp?

Dere andre da-noe nytt?

Klem fra

Skrevet

Var inne i går for å ta ut egg i naturlig syklus. Tok ul på mandag der vi så eggposen og dermed satte el sprøyten på kvelden. Gruet/gledet meg så veldig. Kom inn, satte meg i stolen, inn med ul å der...der var det ingenting lenger. Snufs, så skuffet. Egget hadde allerede sluppet... Skuff, skuffere, skuffest. Ble helt svimmel da jeg gikk ut av stolen, svimte nesten av. Vet ikke om det var skuffelsen/sjokket over at det ikke ble noe denne mnd. eller om det var fordi jeg reiste meg brått... elt på gråten. Men det gikk over ganske raskt. Nå må vi heller vente å håpe på at det skal gå i januar.

Ingen solskinnshistorie dette, men sånn var det i alle fall for oss i uke 48.

Bedre lykke for alle dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...