Gå til innhold

Kutter man over magemuskler ved mageplastikk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noen som kommenterte at greit nok at magen nå er flat,men får ikke til å trene opp musklene på magen pga de skjærte over magemusklene når hun fikk mageplastikk?trodde det bare var huden de skjærte i...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De løsner berre huda, de er ikkje lenger ned igjennom laga.det er for at det ikkje skal oppstå komplikasjoner som for eks brokk etterpå at ein ikkje skal terne før seks veker etter ein bp.

Skrevet

Tull at de skjærer over magemusklene. Jeg har tatt bukplastikk pga rectus diastase (glippe i magemusklene etter svangerskap) og kirurgen sydde dem sammen igjen (selvoppløsende tråd) slik at jeg faktisk kan trene magemusklene etterpå med effekt. Før var det ingen effekt å få, da jeg ikke "fikk tak i " dem ved magetrening. Så nå har jeg ikke bare helt flat mage (yess) men kjenner også godt at jeg trener magemusklene når jeg gjør det. Perfekt. Har ikke angret en dag! Kan gå med trange treningsklær og det ser FINT ut!! Måtte vente 6 uker med trening da, etter operasjonen, men det betyr jo ingenting.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg skal gjøre akkuratt det samme på onsdag... hva er din erfaring?! vondt!? hvor gjorde du det???

Skrevet

Hei, jeg gjorde det på Colosseumklinikken i Oslo. Vondt samme døgnet men det gikk fort over. Ikke verre enn paralgin forte første døgn og så vanlig paracet, og så ingenting. Ikke uutholdelig vondt heller. Angrer som sagt ikke. Bukplastikken var en skikkelig kickstart på slanke- og treningsmotivasjonen. Fasongen min er flott, og det både nytter og er gøy å se forskjellen fra før og nå. Har gått ned flere kilo etter operasjonen og trener jevnlig 3-4 ganger i uken MED masse motivasjon. Hvem skulle trodd det :-)

Riktig lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

HI her:Tok du full mageplastikk eller liten bukplastikk?

hadde du småbarn da du gjorde det, og evt hvor gamle var de da?

jeg skal gjøre det, forhåpentligvis til sommeren.da er min eldste 3 år og yngste 1 år...ser for meg at det kan bli vanskelig med de da??håper jeg får gjort det i forbindelse med at pappaen tar permisjonen sin da, så jeg får mindre belastning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...