Gå til innhold

Hva serverer dere i.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos familien til svigerinna mi serverer de bestandig middag i tillegg til kaker i barnebursdagene. Svigerinna mi synes jeg er kjip som bare vil ha kaker. Hva synes dere blir det ikke litt vel mye med middag til alle blir ca 20stk, skulle nesten tro det var en dåp eller konfirmasjon jeg skulle ha.

Er dette blitt mer vanlig eller??

Skrevet

I barnebursdagene har vi pølser, og deretter kaker/gele eller lignende.

Når vi har familien på besøk i bursdag, så blir det bare kaker..

Syns det er det som er mest vanlig også..med bare kaker altså

Skrevet

"bare" kaker er jo greit!

synes det holder! iallefall til de vanlige bursdagene..

vi skal ha familefeiring av 1.årsdagen, og serverer litt tapas/fingermat pluss kaker, men der er mest fordi vi ikke har hatt dåp/navnfest, og skal slå litt til med denne feiringa.

hadde nok ikke forventa middag i en barnebursdag.

Skrevet

I barnebursdag synes jeg det er fint at det er litt mat / middag også. Pølser eller hjemmelaget pizza el.l. Men i voksenbursdag holder det med kaker.

Skrevet

Vi har som regel pølser i barnebursdagene. Når sambo og jeg feirer dagene (vi slår dem sammen) har vi "bare" kaker. Gjerne noen vaffler, lapper ol også.

Skrevet

Pølser først og kaker siden her også. Vi var 20 stk i ettårsdagen og det gikk helt fint. Lettvint med pølser, da..

Skrevet

vi hadde bare kaker og boller i snuppa sin 1års dag.. syntes det holder lenge jeg.. aldri fått servert mat i vår familie når det har vært bursdager utenom store dager der man er blitt invitert til middag å kaker..

Skrevet

Vi hadde rundstykker som vi hadde smurt selv. Helt enkelt med ost og skinke, italiensk salat, reker o.l så hadde vi noen skiver med loff og banan til de minste. Så hadde vi kaker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...