Gå til innhold

sportsvogn som sovevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en quinny xl3 sportsvogn som jeg tenkte å bruke som sovevogn på terassen her hjemme. lillegutt er bare 3,5 mnd, går det da greit å ha voksipose og seler på og la han sove der?

har en softbag som jeg har brukt tidligere, men den er for liten nå når han trenger mer rundt seg...

og når dere bruker voksipise/vinterpose; har dere den da liggende ute i vognen og putter barnet ned i den ute i vognen? en må jo ha på seler, sådet blir vel bare tull å trekke gjennom selene når babyen ligger nedi posen...?

hva har dere på de små når de ligger ute? jeg tenkte å ta på finlandshette og ulldress utenpå det har har på seg inne..... det må da være godt og varmt? det er iallefall det han har på seg når han ligger ute i vognbaggen, men da med dundyne over og ikke voksiposen....

Skrevet

Jeg tar alltid posen inn, vognen også for den del. Liker ikke å legge barna i kalde vognposer. Når det gjerlder hva barnet har på seg når det sover ute, må du nesten prøve deg frem. Barn er ulike, og vi bor på ulike steder i landet :)

Skrevet

Jeg bruker ikke seler i vinterposen, jeg hører han lenge før han rekker å få kavet seg ut av posen. Og jeg har en aktiv gutt på 7,5 mnd, så tviler sterkt på at din baby på 3,5 mnd vil klare å komme seg ut av voksien, har voksi jeg og.

Jeg har hele vogna stående i gangen når han ikke bruker den, men vet om andre som bare tar inn posen når barnet er våkent. Tar inn vogna før natten

Skrevet

Klart du kan legge han i sportsvognen, men trenger ikke bruke selene...kommer seg ikke ut av posen (regner med at du bruker babysitter), for du hører jo når han våkner:) Mine to gutter på 6 mnd og 2 år sover ute, når det er 3 plussgrader så ligger di me strømpebukse, body, bukse, genser å et teppe rundt seg oppi dunposen..dette holder, er det varmere enn 3 grader dropper jeg teppet...da svetter di;) Tar somregel på regntrekket da, slik at det ikke blåser kald vind på posen...det hjelper jo=) Størstemann sover opptil 3 timer ute...hærlig!;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...