Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hva synes dere om den? Jeg har tenkt til å kjøpe en trille og synes den ser veldig bra ut. Har også vurdert Mclaren, men synes zappen virker bedre. Eneste er jo at den ikke kan legges ned i ryggen, men vet ikke om vi hadde benyttet oss av det allikevel..
kajfla Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 jeg er i tvil mellom de to jeg også. Men jeg syns at det er velidg viktig å kunne legge ned ryggen så tror jeg går for maclaren. Vi skal ha den med til syden og sånn og da er det viktig å ha full liggestilling. Syns det virker som det er bedre kvalitet på zappen ..men vet ikke. Syns egentlig mclaren virker skikkelig "billig"...men det er den jo ikke...hehe
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ja, det er igrunnen det jeg også synes...at Maclaren ser litt jalla ut!! Men nå fant jeg en som kanskje passer oss begge enda bedre, den er ganske lik zappen og kan legges ned i ryggen: Titanium Breeze http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=16&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410 Da starter jeg et nytt innlegg:-) Zapp vs breeze
kajfla Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 det er den e har sett på.. titanum breeze. hehe bare den har ikke fotbrett... men de e har snakka med sier at de ikke syns det så viktig. ..
Minnie Mom Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Vi har hatt både Breeze og Zapp. Zappen er genial hvis man skal bruke bilstol på vogna. Ellers er Breeze best synes jeg. Full liggestilling, den slås opp med en hånd og er lett å legge sammen. Står av seg selv i sammenslått stilling og fronthulet er lett å ta av. Blir liten sammenslått. Synes den er kjempebra. Følger med fortrekk, regntrekk og bag å ha den i. Har ingen erfaring med Maclaren da, men.... )
Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Breeze er helt utrolig genial synes vi. Har brukt den fra minsten var rundt 6 mnd (nå er han 10 mnd) Og på utenlandske butikker ser jeg at den selges med frontbøyle også - og har sett den med bilstol oppå (maxi cosi tror jeg det var)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Så bra man kan få frontbøyle til den også:-) Vi var for å kjøpe den i dag på Barnas hus, men den var utsolgt...Så nå venter vi i spenning på vår nye Titanium Breeze:-) Takk for svar allesammen:-)
Minnie Mom Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Hvis man kan kunne ha bilstol på den var det vel ikke Breeze? Da må det ha vært en som ligner eller en annen utgave..
kajfla Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 ja kan ikke ha bilsete på breezen... quinny speedi kan man det på, den er på tilbud på barnas hus nå til 2199. veldig lik på zapp og breeze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå