Gå til innhold

5 uker igjen enda

Anbefalte innlegg

Jeg har 5 uker igjen,men føler meg super klar til å få han ut nå.Har nok begynt å vente fortidlig,men klarer ikke å tenke annerledes.Er lei av å gå gravid og veldig nyskjerrig på det nye familie medlemmet.Har termin på julaften,men vil så gjerne være ferdig med fødsel til da.Er det flere der ute som er like utolmodig så tidlig som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139117630-5-uker-igjen-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!! Jeg har termin lillejulaften og er mer enn klar. Er så ufattelig lei og synes alt er tungt og jeg er bare trøtt og har ikke overskudd til noe som helst. Alt er klart til at ho skal komme ut. Til og med senga er reid opp. Og er mentalt klar for at ho skal komme nu. Men vet jo at ho har det best der inne enda noen uker, så det er bare å bite tenna sammen og smøre seg med tålmodighet. 1.desember begynner jeg med julevasken og ser om det hjelper.

Skjønner at dere begynner å bli utålmodig. Jeg har termin 1. desember, men opprinnelig termin var i dag. Gjett hvordan jeg har det akkurat nå? Men prøv å finn på noe for å få tida til å gå. Om det så bare er å se en film eller lese en bok. Eller hva med julegaver?

Hei kjenner meg igjen, jeg har termin 19 des men håper det kommer før.

Først ville det ut i uke 26 fikk stoppet det da, så om mandagen da stoppet det selv. så det er nok også noe av grunnet til at jeg er litt lite tålmodig av meg.

Vet ikke hva det blir så det blir spennede. skal på sjekk i dag så får vi se:)

klems

Kjenner jeg begynner å bli ferdig jeg også... Fått en del mensmurringer og fyktelig vondt i ryggen... Får ikke gjort så mye fornuftig da...

Har også termin den 19 desember.

Lillemy2004

Så du holdt på å føde alt for tidlig du... var jo veldig tidlig også.

Hadde du rier på mandagen? Eller andre symptomer på fødsel?

Si ifra hvordan det gikk på sjekken din idag.

Skal selv på sjekk på onsdag... Veldig spent.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...