Gå til innhold

Noen som skal teste i uke 48/49?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Nordica nå i helgen. Skal teste 27/11.

Noen andres om nylig har vært eller skal nedover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var også på nordica i helgen :)

Har ikm 27/11

Spennende:)

Skrevet

Vi var der kanskje samtidig vi da ;o)

Skrevet

Jeg var på Nordica forrige mag, den 10/11, og skal teste mandag 24/11.Spennende!!!!!!!!!!Jeg krysser fingrene for dere!!!!!!!!Jeg fikk litt utflod noen timer etterpå.Har dere erfaring med det?

Ellers kjenner jeg så mye etter, og håper så mye at det er vanskelig å vite hva som er reelt eller hav som er ønske.

Jeg håper det går bra for dere!

Skrevet

Hei

Det hender litt av væsken som spermien oppbevares i renner ut. Det er ingenting å bekymre seg for.

Du er foreløpig førstemann ut. Du får gå frem som et godt eksempel ;o) ;o)

Skrevet

Hei,

Slenger meg inn her jeg:-) Selv om jeg vel kommer til å svi av en test om noen dager. Fikk satt inn ett befruktet egg på mandag hos Nordica...så skal teste 24/11 men har hørt rykter om at det kan testes på rugedag 10....

Lykke til alle sammen

Skrevet

Takk snillle deg storkfrøken, nå berlget du meg!Var redd alle spermiene bare "rant ut"-hvis du skjønner hva jeg mener...............

bkatrine, da har vi samme dato for testing, så spennende!

Kjenner du noe?

Klem til alle rugende!!!

Skrevet

Yippi! Da er førstemann klar:

bKatrine - Gravid :o)

Noen andre som kjenner noe enda?

Skrevet

Kjenner ingenting enda men spottet litt i går så vi får se,

Dagene går utrolig sakte til test dag

Skrevet

Må bare gratulere bKatrine-så fantastisk moro!

Jeg ska teste mandag 24, og tror faktisk den blir positiv!Puppene er nemlig veldig ømme, og det var de forrige gang jeg var gravid også!

Men, det er ennå tidlig og mye kan skje!

Hva m deg Storkfrøken?

Flere ømme pupper ute og går?

Skrevet

Hei, jeg skulle testet på onsdag 26/11, men så kom mensen idag gitt. Så da er det over for denne gang. Må tenke litt hva jeg gjør videre nå. Fortsatt inseminasjon eller tilbake til IVF. Synd jeg ikke kan komme på treffet mandag, hadde trengt noen råd nå.

Skrevet

Åj Liesje, kom mensen allerede nå?? Det var da veldig tidlig. Pleier du å være sånn?

Jeg føler med deg i frustrasjonen. Jeg er og veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre.

Har dessverre ikke noen god følelese denne gangen heller. Kjenner absolutt ingenting, og det gjorde jeg på denne tiden den gangen jeg ble gravid.

Skrevet

Så spennende eliza68. Vi følge spent med :o)

Skrevet

Det er rart men etter litt grining så er verden litt bedre idag :) Jeg har korte syklusser, men denne gng var det bare 21 dager, det er veldig kort også for meg . noen som vet hva man kan gjøre med dette?

Skrevet

Liesje, det var trist at det ikke gikk denne gangen!

Jeg har også problem med korte sykluser. Har de siste par år hatt 2 forskjellige sykluslengder, enten 23 eller 26 dager (tidligere var den alltid på 26 dager) ca. annenhver gang. Tror det kan ses i sammenheng med forhøyet FSH. Mener å ha lest et sted at når FSH-verdien stiger, blir syklusen kortere. Har du målt FSH? Etter tips på forumet her, begynte jeg med Barbasco plus for et par-tre måneder siden. Jeg har nå hatt 2 lange sykluser etter hverandre, i den grad 26 dager kan betegnes som lang syklus:-). Kan ikke si 100% sikkert om det skyldes Barbaresco plus, men det virker i hvert fall lovende:-)

Ellers skal jeg også begynne med Wheat grass for å prøve å få ned FSH-verdien.

Skrevet

:o) Noen har for korte syklus og noen for lange. Jeg ligger mellom 30 og 40 dager. Selvfølgelig deilig å slippe å ha TR så ofte, men ganske frustrende i denne prosessen.

Huff!

Akkurat nå sitter jeg med skikkelig mensmurrende oppblåst mage. Det er nok kjørt denne gangen og.

Liesje - vi får hive oss på en øko-ivf tror jeg :o)

Skrevet

Jeg skal teste fre 5 des. Hadde 2 follikler når jeg var nede på Nordica forrige fredag.

Skrevet

Hei Pollyanna67 og storkfrøken69

Jeg har jo tatt FSH og disse andre hormonene, men det er 2 år siden før jeg begynnte på dette her (utrolig at det allerede har gått to år). Bør nok kanskje ta de på nytt.

Har sendt en mail til nordica om at jeg er ganske så frustrert og skal få samtale med lege på fredag. tror dessverre ikke øko IVF er noe da jeg får så lite egg, men skal spørre. Økonomi er jo dessverre en side ved dette også.

Ellers så kjøpte jeg Wheatgrass og tok første glass idag, men hjelpes meg så vondt det smaker, jeg blandet i vann, noen som har bedre forslag eller er det slik at vondt skal vondt fordrive.......

Skrevet

Hei, Ja hvetegress smaker ikke godt akkurat. Dyrket og juicet selv, og hadde planer å ta en shot hver dag. Så ble jeg gravid å klarte ikke lukta..hehe. Men har tro på at det kan hjelpe, kanskje det gjør susen nå Liesje. Ja, mulig det er sånn at vondt skal vondt fordrive.. Lykke til videre!

Skrevet

Liesje, så leitt at det ikke gikk veien denne gangen for deg.

Jeg har akkurat fått en dundermens selv, noen dager over tiden, så det gikk ikke for megheller denne gangen. Rart, jeg var helt sikker på at jeeg var gravid. Jeg kjente symptomene igjen(har vært gravid 3 ganger, en SA, en MA og heldigvis en nydelig jente).Igår våknet jeg opp kl.6, og tenkte;Oi, nå er jeg ikke gravid lenger. Jeg testet, den var neg, og jommen kom ikke mensen nå. Så da tenker jeg at egget ble befruktet, men ikke ville feste seg. Jeg ble så lei meg, særlig fordi jeg følte meg gravid, men samtidig har jeg jo min historie, og vet at det er risiko for at det ikke vil føre hele veien fram. Men, satser på å dra neste gang! Jeg har iallefall blitt enda mere styrket til å stole på min intuisjon. Kroppen min vet tenker jeg, og er tross alt takknemlig for det.

Ønsker alle tøffe og prøvende damer der ute lykke til!

Skrevet

Har ikm i dag, ingen TR men spotter litt, vet ikke om dette er positivt eller negativt men skal ta en test i kveld :) håper håper

Skrevet

Det var dumt Mamma, Lule å Fåbe + en ttil???

Nå har TR kommet hit og. Jeg lurer på om jeg rett og slett må kaste inn håndkle og innse at jeg ikke kan bli gravid.

Skulle egentlig ut og spise med noen venner i dag, men tror heller jeg kryper under teppet foran TVen. Har lyst til å bli hysterisk, men biter det foreløpig i meg. Har jo blitt god til det ;o)

Men, men i morgen er en ny dag.

Skrevet

Huff !!!!!! dumme mensen :( :(:(:(

Skjønner deg veldig godt at du har lyst å kaste inn håndkle og krype under teppe men man må prøve å se fremmover.

Dette var jo vår første gang og du har jo gjort dette utrolig mange ganger så ikke rart du tenker sånn. Vet ikke hvordan du har det men kan tenke meg det. Synes du er utrolig sterk da som gjør dette såååå mange ganger og blir skuffet gang på gang. Vi har vært rimelig rare i hode bare etter denne første gangen, men det forandrer seg sikkert etter flere ganger.......

Men som du sier så er det en ny dag i morgen og håper tankene er litt annerledes da.

Håper du får en fin kveld alikevel og at du tenker mere positivt i morgen :)

Mange klemmer fra oss :)

Skrevet

Hei Storkfrøken69 og Mamma, Lule & Fåbe + en til???

Det var leit å høre at dere ikke fikk det til denne gangen, spesielt du Storkfrøken69, som har prøvd så mange ganger. Håper at du får ro til å være lei deg og så klarer å se fremover igjen - uansett hva du bestemmer deg for.

Og lykke til med neste forsøk Mamma, Lule & Fåbe + en til???!

Skrevet

Hei Storkfrøkenn 69 og mamma, Lule og en til?

å leitt at det ikke gikk for dere heller denne gangen!Jeg føler virkelig med dere. Som dere kanskje leste skjedde det samme me meg, så vi fårsatse på neste gang!D er mulig jeg tar en pause i desember;er så mye juleting som skal skje!!!Jeg ble veldig lei meg, men håper det går en annen gang.

Jeg ønsker alle en hyggelig førjulstid, og håper alle prøvende klarer å holde motet oppe!

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...