Milletrille Skrevet 16. november 2008 #1 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg meldte meg inn der for et par uker siden. Ikke bare har vekten gått ned, jeg har fått mer overskudd og føler meg mye bedre!! Jeg som trodde jeg visste hva som var sunt, har virkelig fått opp øya! Trodde karbohydrater var skummelt jeg, men ser at nesten halve kalorimengden min per dag har bestått av fett!!!! Jeg bruker ikke menyforslagene, men taster inn alt jeg spiser hver dag for å holde kontrollen. Blitt oppgitt 1950kcal per dag (vil ned 15 kg til sommeren), og det er jo fullt mulig å kunne leve på videre også Det morsomste er å taste inn når jeg har trent, og ser hvor mange kalorier som trekkes i fra. Endelig har det i hvert fall fungert for meg, så ville bare anbefale dette på det sterkeste til dere her inne. Det som teller er jo å finne en livsstil man kan leve med og ikke bare gå på en kur Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139117401-vektklubben-i-vg-anbefales/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå