Gå til innhold

Savne sønn min på 7 daga når han sover sæ lange lura på 4 tima istrekk :-P Verke i hjerte! Andre som har d sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trudd at æ kunne ha så sterke følelsa for nån å på så kort tid! Elske den lille gutten min så høyt at æ klare nestn ikke at være borte fra han nåt ;-)

Andre som har født for ikke så lenge sida å rett å slett bare går rundt å e forelska? :-)) Æ kjenne at følelsan for gubben også e blidd sterkere siste uka, å d e godt gjort, for elske han svært høyt ;-)

Sjøl når han skrike litt å man kanskje e littegranne sliten av d, så veies d opp me engang han ligge å kjike på mæ å bare kose sæ i armkroken ;-)

Det må jo være sterke ting som skjer i kroppen/hode når man blir foreldra som sette igang så mye følelsa hos både mann å dama ;-)

Skrevet

hehe, ja kjenne igjen den følelsen:)

Men bare nyt de 4 timene du får i strekk:) sitt heller og se litt på an og klapp lett på an:)

her igården skulle jeg ønske jeg fikk 4 timer innimellom...her er det noe hele veien:)

men som du sier..når de ligger hos deg og ser på deg og virker så salige er alt glemt med en gang:)

Helt utrolig hvilke følelser det setter igang:)

Skrevet

Hehe, ja jeg kjenner igjen følelsen gitt. Da frøkna var så liten gikk vi i sirkler rundt bagen etter at hun hadde sovet en time vi også. Helt sjuke etter å ta henne opp og kose med henne! Men nå, når hun til tider nekter å sove uten å ligge oppå oss, må jeg si jeg savner de timene med frihet litt.

Men men - helt enig med deg; all skriking, bæsjelekkasjer og andre kjipe ting er glemt når de titter på deg og smiler. Vi får bare nyte alle smil og grimaser nå, for de blir store så alt for fort :)

Skrevet

Jaaaa!! Selvom d er ufattelig deilig når hun først har sovnet, og jeg endelig kan få gjort litt ting i huset eller få litt egentid, så blir jeg så utrolig mør i hjertet, og føler en ufattelig stor "gjensynsglede" når jeg løfter d gryntende lille vesenet opp av bagen og hun søker etter pupp og nærhet=) Elsker lillejenta vår mer enn jeg hadde trodd var mulig, får av og til en aldri så liten tåre i øyekroken når hun ser opp på mamman sin m stooore undrende øyne!

Skrevet

Sånn har jeg det også. Skatten vår er 7 uker, og han sover ganske godt.... Er deilig det altså, men jeg går alltid og gleder meg til han skal våkne.... Som regel smiler han som en sol når han slår opp øynene og ser meg eller pappan. Han smelter hjertene våre fullstendig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...