Gå til innhold

Ang egguttak og kort regime

Anbefalte innlegg

Skrevet

dersom klinikken er fornøyd med resultatet på UL, hvor mange dager går det før man skal ta ut eggene da?? Sist gang hadde jeg langt regime, da gikk det 3 dager fordi det var helg, så jeg lurer liksom på hva som er normalen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Vi som har hatt gynekolog her hjemme og har tatt forsøket i Danmark har vært på UL flere ganger for å sjekke størrelsen på folliklene. Ut fra det tar klinikken avgjørelsen om når egguttaket finner sted. Fra første sprøytedag til egguttak går det mellom 9 og 14 dager.

Forskjellen på kort og langt regime er at langt er "kunstig", mens kort foregår i naturlig syklus med fokus på å forstørre de eggene som man har den syklusen.

Lykke til med forsøket!

Skrevet

Her var jeg på UL sjekk en fredag og uttak mandag. Eggløsningssprøyta må ha tid til å virke før uttak, så det går som regel ca.3 dager fra siste UL til uttak.

Skrevet

Heisann!

Sist hadde jeg uttak to dager etter ul.lyd dag 9. Fikk da beskjed om ikke å ta mere gonal.

Skal på ny runde nå og er spent på om det går like greit som sist.

Skrevet

Blir spennede å se da. Kom plutselig på at jeg må jo ringe klinikken i morgen aunsett, si at jeg begynnte på sprøytene i dag. Så da får jeg høre litt med de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...