Gå til innhold

se her;)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min historie.

29september,første dag siste mens. Syklus lengde på ca 33dager.

I følge eggløsningskalkulator skal jeg hatt eggløsning rundt 15-17/eller 18 Oktober.

Men. Den 10ende oktober,hadde jeg sex med en fyr.-Hoppet av i svingen

Den 13 hadde jeg sex med en annen-hopper av i svingen. Hadde også sex med han den 15,17 med utløsning inni meg.

Den 19 var jeg på fulla å hadde sex med en annen. Varte i?! 5 min.. tvilsom på utløsning.

Jeg vet at det er veldig tett med disse gutta. Det er jo mest sannsylig at jeg har blitt gravid mellom 15-19oktober. jeg tenker slik.. han som kom inni meg den 15,17 oktober.. bør jo spermene allerede vert på veg til egget, om jeg skulle hatt en eggløsning den 19.foreks.. å da vil det jo ver mest sannsynlig at det er han 17,og 15oktober som er faren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke ment frekt, men jeg lurer på en ting:

Dere som tilsynelatende har så lite kontroll; gjør dere det for å få litt drama i hverdagen eller hva?

Skrevet

Dette er ikke ment frekt heller: Ludder der du er! Hvordan kan du sette deg selv i den situasjonen?? Har du virkelig så lite selvrespekt at du gir deg hen til 3 forskjellige menn på den måten?!!! Jeg blir kvalm. Du snakker som om det er den mest naturlige ting i verden jo! Skam deg! Ingen som er interessert i å føle sympati eller hjelpe et menneske som triller ned i grava med vilje!!!

Skrevet

går ann å oppføre seg her altså! er ikke lett situasjon dette... jeg ville ikke ha stolt på allt av dato osv osv... jeg sitter i samme situasjonen selv.. vet ikke hva jeg skal gjøre!! er helt på vill spor.. men beste er å ta farskaps test når baby har kommet..

Skrevet

Er du misunnelig eller?.. BTW.. så triller jeg ikke nedi grava, hvordan kan man gjøre det?Man får jo verdens fineste baby;).. å du?!.. hvorfor er du her du her inne å snoker da?.. finner du ikke ut hvem som er faren kansje?..Dust!

Skrevet

Drama er fint;).. man ligger med 5-10 forsjellige personer i løpe av en mnd.. så ser man om man blir gravid, for deretter si til alle at de skal bli pappa!..Kom ned på jorda da menneske.. dette er faktisk en virkelighet for veldig mangen der ute, om man har litt drage da selfølgelig;).. noe du tydligvis ikke har, forstår jeg !

Skrevet

daiknes86: Ja, jeg er driiitmisunnelig. Jeg å vil være ludder:-P Hehe.

Jeg er bare her inne for å se hvor mange sprengte kvinnfolk som har planer om å bli mor. Og det er faen meg mange.

Skrevet

Hahah. Ooooh. For en skjennepreken altså. "faktisk virkeligheten for mange der ute". Teiteste jeg har hørt. De kan for det selv, hvis de har så ille problemer med å holde beina igjen, bør de kanskje skaffe seg hjelp. Ikke normalt å ligge rundt på den måten!!! Da må man ha et eller annet seriøst dårlig selvbilde, og må ligge med menn for å føle seg bedre eller noe. Man vinner hvertfall ikke respekt, verken fra gutta eller andre. Dette her har ikke noe med "å ha draget" eller ikke. Tenk på den virkeligheten man roter til for de potensielle fedrene da. Vet om mange kvinnfolk som aldri får seg en ordentlig mann fordi ingen tar dem seriøst lenger. Ikke noe kult å ha ei kone som halve byen har gjort fra seg på. Jeezes. Dere er jo helt tette.

Jeg kan støtte og føle sympati med kvinner som har gjort en brøler, som er midt i et brudd, og har endt opp med å ligge med en annen i bruddet for trøst, for så å komme tilbake til eksen og innse at man har vært teit. Men å ha sex med et flertall menn, uten mål og mening, og ikke ha kontroll på hvem som ejakulerer sæd inni dem eller ikke, DET synes jeg er katastrofalt. Og disse kvinnene synes ikke jeg skal prioritere å bli mor.

Skrevet

Lurer egentligt på hvor gammel du er... tror du sliter med gutta jeg, slik at du må rakke ned på nadre, for så å føle deg bedre..Godt jeg bare sitter og smiler av deg, å synes egentligt dette er ganske morsomt.

Ha en fin dag,surpotta!;)

Skrevet

Tror du er i akkuratt samme situsajon som meg. Ellers hadde du ikke vert innpå denne gruppa!Velkommen ditt lille stygge ludder.

Skrevet

daiknes86: Yeah yeah, whatever makes you sleep at night;-)

Skrevet

Sliter med gutta?? Jeg er faktisk forlovet med mannen jeg skal ha barn med, vi har vært sammen i mange år, og jeg har ikke interesse av noen andre heller. Jeg synes bare ikke det er så hysterisk morsomt når folk driver med sex som en jævla fritidsaktivitet, og etterpå klager over at de ikke vet hvem faren er, og syter seg for at de ikke får sympati. Men for all del...smil i vei. Sier bare litt om hvor lite seriøs du er.

Skrevet

Ikke en plass i teksten syter eller klager jeg, det eneste jeg spør om er råd, eller om noen harr litt mer peiling på datoer/terminer/eggløsning en meg, For meg er det et fett hvem som er faren.. alle er kjekke menner.

Du må lære deg å lese, å forstå før du snakkes. Du er deg,å jeg er meg. enkelt å greit, noe du tydligvis ikke forstår.

Skrevet

hei...

det er tett i mellom guttene her ja,så det er vanskelig å si.

det du bør ta i betrakning er om du har hatt en regelmessig syklus over en lengere periode,det vil som regel gi regelmessig egløsninger.

din fruktbare periode var ca fra den 15-20 sep(så sex i perioden her er størrst sjanse for deg å bli gravid)

din eggløsing ca den 18 sep.

termin vil da bli den 13.07.09

i en syklus er det størst sjanse for å bli befruktet 5 dager før og 1 dag etter en eggløsing.

Du er i dag 6 uker + 5dager. så hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en tidlig ul,tidligere jo bedre. enklere å finne ut når fosteret ble unnfanget. snakk med legen din.

sædceller kan leve opp til 4 døgn(står det i fagbøker) på internett så har jeg lest 7 døgn,lest 9 en plass å. stoler mer på fagbøkene jeg da.

du kan ikke utelukke han fra den 10,men han tviler jeg på. siden han hoppet av i svingen og det var litt tidlig i syklusen din.

han du hadde sex med den 13,15 og 17 er mest sannsynligvis faren. siden han kom i deg og han er så nære din antatte eggløsing.

men det kan like god være han du hadde sex med den 19,dagen etter din antatte eggløsing.

så en dna test bør du nok ta for å være 100% sikker.

ikke en enkel situasjon å være i det her. men du er ikke alene.

lykke til!

Skrevet

ops,mener seff..oktober ang eggløsingen din:)

Skrevet

anonym 14:50 19.11.2008:

er det mulig å oppføre seg på denne måten? håper virkelig at du ikke er gravid, for du er tydligvis ikke moden nok til å ta vare på et barn. det finnes mange forskjellige grunner til at noen har sex med flere enn bare en... Og nei, jeg er ikke her inne for at jeg har hatt sex med flere menn og jeg er ikke gravid, det er i forbindelse med en bacheloroppgave!

skjerp deg, hold heller kjeft enn å rakke ned på andre!

Skrevet

Ja, det er nok dessverre virkeligheten for mange. Felles for dem tror jeg må være lav IQ. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt å pule rundt så mye h*n ønsker, men det må vel kunne gå an å ta forhåndsregler for å unngå å komme i en slik situasjon?

Jeg tror kanskje du har enda litt lavere IQ igjen som tror dette har noe med "å ha draget" å gjøre... eller er du kanskje en av de som må ha pi** kontinuerlig for å føle deg elsket?

Jeg skjønner ikke hva som virker så forlokkende med å være alenemor og samtidig måtte forholde seg til en "fremmed" mann resten av livet. I tillegg setter man ungen i en unødvendig vanskelig livssituasjon.

Når det er sagt har jeg forståelse for at noen få kan havne i en slik situasjon mer eller mindre uforskyldt, men jeg tror majoriteten her har vært ego og ansvarsløse og dermed kommer inn i situasjonen med viten og vilje.

Skrevet

Da har vi fått det bekreftet - de lider av lav IQ.

Skrevet

Hei:)..TUUUSEN TAKK for svar!.. kjekt å få lese noe positivt, hyggelig at du satt av litt tid.Takk igjen.. Ha en flott helg:-)

Skrevet

Hei du anonym.Det er helt drøyt av deg å "stikke innom" slike sider som dette hvis du bare skal lire av deg unødvendig dritt og sparke folk som ligger nede og har det vanskelig!Skam deg!!!!Tenk på din egen oppførsel du....håper dette blir fanget opp og slike som deg som surfer rundt her blir anmedlt.Det står faktisk det på introen til denne siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...