Gå til innhold

Noen som har opplevd abort iforbindelse med flyreise ?

Gitte ♥tvillingmamma♥

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise med fly til London ca 1, 5 time hver veg i uke 7. Har hatt MA før (oppdaget i uke 10) hadde også da en flyreise til og fra Kypros i uke 5. Sikkert ingen sammenheng med MAen, men blir jo alltid engstelig.

Er usikker om jeg skal droppe hele Londonturen, eller er det helt overhysterisk ? hva ville dere gjort ?

Fortsetter under...

Det er nok ingen sammenheng mellom abort og flyreise, men jeg forstå godt at du er bekymret. Det er jo enkelt å finne noe en kan relatere det som skjer til. Jeg har mistet 3 ganger og hver gang har jeg forsøkt å tenke om det er noe som kan forklare det. Når en mister før uke 12 så er det svært lite vi kan gjøre for å forhindre at det skjer. Prøv å tenk positivt og heller se frem til en deilig Londontur :-). Det hjelper litt å få ting på avstand. Jeg vet hvor vanskelig det er å unngå å tenke på alt som kan skje, men vi må fortsette å leve selv om vi bærer på et lite frø!

Hei!

Jeg spurte legen da jeg var gravid forrige gang om det var OK å fly (reiser en del med jobb, skulle til USA). Han sa det ikke var noe problem i det hele tatt! Eneste er at man må passe på å bevege litt på seg hvis man sitter stille lenge.. En annen venninne av meg pendlet til utlandet hver uke i 4 eller 5 måneder under svangerskapet (helt fra tidlig begynnelse), og det gikk også HELT fint! Så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...