mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 er så i tvil om jeg skal ha brun eller sort pose til min sorte teutonia spirit.. Tenker det blir litt kjedelig med alt sort... men er jo safere med sort da. Er brun og sort fint sammen?
kajfla Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 brun er fint til sort. enig at det kan bli litt kjedelig med sort til sort vogn. selv valgte jeg en knæsj farge hehe
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Da ville jeg heller tatt grå tror jeg. Jeg valgte limegrønn og er kjempefornøyd! frisk og tøff farge og fått mange kommentarer for den.Må friske litt opp
ZZzZzzZ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 nei nei nei,det blir helt feil jeg har ei brun vogn og ei svart vogn...har brun pose,bruker bare den brune vogna nå.. prøvde brune posen i svarte vogna, og det ble langt ifra fint..som sagt, helt feil!
Nattinatta Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 jeg har en svart og brun vogn (samme vogn; altså med svart kalesje og brun bag) Synes den er kjempe fin!! Så synes bare det kan bli tøft med brun pose til den svarte vognen.
Minnie Mom Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 For meg så blir brunt og sort helt feil. Jeg har sort vogn og sort lammy pose, synes det er fint jeg. Den nydelige tulla oppi posen pynter nok opp.. ) he he.. Hvis du ikke vil ha sort ville jeg ha kjøpt en annen farge enn brunt, f.eks lilla/burgunder til jente og grønt/blått til gutt.
Bægge dætern Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 det er vanskelig å si uten å ha sett de aktuelle tonene sammen....... ta med vogna og legg oppi forskjellige farger og se det i dagslys helst ute.....ja- da syns de sikkert du er en vanskelig kunde, men det er jo ikke ditt problem ; ) i utgangspunktet er det fint, men du kan være uheldig med akkurat den sort- og bruntonen......... som hovedregel burde du skape litt kontrast til det sorte og det spørs om den brune er særegen nok til det? nå må jeg nesten surfe det opp og se selv.....en varm, kanskje kanelaktig farge ville nok vært fint........................................
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Jeg har brun vogn og sort pose, og syns det er en kjempefin kombinasjon! Aldri sett noen med brun pose og sort vogn, så kan ikke si om det er fint eller ikke, men er det en mørk brunfarge ser jeg for meg at det kan blir veldig fint :-)
Tinkivinki Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 hei! vi har en brun odenwalder dunpose til vår sorte barnevogn, og de passer veldig godt sammen ville aldri ha valgt noen andre farger på posen. synes brunt er et fint og safe valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå