Gå til innhold

Svaaaakt positiv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM igår, men TR kom liksom aldri. ei heller spottingen som vanligvis dukker opp dagen før.

Så vi testet på nytt idag. Testen fra Stork viste en svært svak tynn liten rød strek, mens CB sin (ikke digitale) sier negativ...

Dette ble en rollercoaster uten like gitt.. Og tom for tester er vi og.

Det blir vel en tur på søndagsåpent apotek og en CB digital i morgen tidlig...

Kjenner jeg er litt skjelven nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det høres jo veldig sannsynlig ut at du er gravid! Spennende! Spesielt siden tr ikke er kommet og den ene testen var svakt positiv. Som ei jordmor sa til meg, testen gir ikke utslag hvis det ikke er hcg til stede, og det produserer man bare når man er gravid.. Krysser fingrene for at du får sterkere strek eller den digitale viser gravid i morgen! Lykke til! =)

Skrevet

Så spennende, Ugla : ) Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Dette hørtes jo nesten litt for spennende ut..

Krysser fingrene for dere!!!

Skrevet

Åj, åj, åj dette er jo utrolig spennende :o)

Skrevet

Ja, Ugla, dette er jo en skikkelig berg og dalbane!!!

Det går opp for meg sånn av og til at vi kansje har klarte det på 2 forsøk! Samtidig er det liksom litt fjærnt og helt sykt!!!

Herregud altså......Phhhuuuu....

Skrevet

Takk for alle lykkeønsker dere!

Jeg og CcHi holder hender, puster, prater, ler og sukker tungt om hverandre. Gleder meg til å legge meg så vi kan teste på nytt imorgen...

Har kjøpt en digital og en vanlig.. I morgen må vel testene slå ut vel? Sånn om det faktisk der noe der...

Skrevet

Oy så spennende :)

Lykke til i morgen m testingen, skal krysse alt vi har for dere:)

Skrevet

Jeg tipper du er gravid jeg:-)

Masse lykke til med testingen i morgen!!!

Skrevet

CB-testen (vanlig) viste fremdeles negativt idag tidlig. Vi er nå på dag 16 etter ins.

Det er fremdeles ingen tegn til TR, men dette begynner å bli ganske fortvilende...

Begynner jo å bli bekymret for om det er noe galt nå...

Tror det blir en lang dag på jobb idag...

Skrevet

Skjønner godt at du begynner å bli fortvilet nå ja..

En vil jo ha et klart svar, ikke dette kanskje.

Tror jeg ville dratt og tatt blodprøve jeg, og sett om det var stigning i HcG.

Håper, håper og håper :-)

Skrevet

Spennende, litt for spennende spør du meg..

Jeg hadde reist til legen å målt hcg. dvs. graviditetshormonet.

For at testen fra Stork skal slå ut må den være på over 20 i hcg.

Under 4 da er man ikke gravid. Men hcg skal stige veldig i begynnelsen, så derfor tar man to prøver, først en for å se om man er gravid (hcg over 4), hvis- måler man to dager etter igjen for å se om den har stiget, evt. hvor mye.

Jeg hadde en abort og da steg den mindre enn normalt. Svak stigning i beg. kan også være svangerskap utenfor livmoren - og bør oppages så tidlig som mulig.

MEN: Min bestevenninne hadde bare svak positivtest dag 15 med to sterke flotte tvilling gutter - så fortvil ikke - noen er bare litt tregere på hcg'en.

Men få den målt uansett - dette går nok kjempe bra, lykke til!!

Skrevet

Rett etter testen idag tidlig så kom det spottiong..

Så da var vel håpet ute desverre.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor den ene testen slo ut litt, men ikke de andre. Og hvorfor spottingen kommer 16 dager etter ins?

Har egget festet..litt?

Har hatt en del andre symptometr også i løpet av den siste uka. Men er jo helt håpløst å si hva psyken kjenner og hva jeg faktisk opplever.

Ikke ringt Stork enda, tenkte jeg skulle vente til mensen kommer, så de får riktig dato.

Hatt en dag litt langt nede på felgen idag. Det ble drøyt mye spenning og håp denne gangen føler jeg.

Usikker på når neste tur evt blir nå...

Skrevet

Takk for alle kryssede fingre, tær..og alle lykkeønsker vi har fått!

Setter stor pris på det..

Skrevet

Hei, Ugla

Krysser fingrene for at ikke alt håpet er ute denne gangen..

Det høres kanskje ut som egget kan ha "sveipet" livmorveggen, og at kroppen produserte akkurat nok HCG til å få det lille utslaget på den ene testen, den ene dagen. Det er jo dessverre sånn at de CB-testene skal være nesten hundre prosent nøyaktig på 16. dagen. MEN, det finnes noen som produserer HCG veeeldig sent, der vanlige tester ikke slår ut før etter mange, mange uker.

Lykke til!

Skrevet

Hei Ugla.

Om ikke mensen kommer i morgen, du skrev at du alltid spotet litt dagen før - så reis til legen å ta en blodprøve og mål hcg - så for du svaret i løp av noen dager.

Lykke lykke til - hold oss oppdatert.

Ps. ja, visnok mange som spotter når egget fester seg, for håpe det er det!

Skrevet

Huff Ugla, skjønner at du blir fortvilet når du ikke får noe entydig svar. Jeg hadde det jo også sånn noen dager denne runden - negativ test og ingen mens. Så lenge mensen holder seg unna er det jo alltids håp:-) Da er det bare å fortsette og teste og / eller dra til legen for å få en avklaring. Vet om noen som ikke testet positivt før 1 uke etter IKM, så det er fullt mulig å være gravid med negativ graviditetstest på dag 16 etter insminasjon.

Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna!

Skrevet

Uff, jeg føler virkelig med dere og vet nøyaktig hvordan dere har det! Sist opplevde vi også svakt positiv test ene dagen for så å få negativ test dagen etter, så det var virkelig opp i skyene ene dagen og ned i kjelleren den neste. Nå testet imidlertid jeg med samme test begge gangene, så håpet er jo ikke nødvendigvis ute for deres del. Krysser fortsatt fingrene for dere!

Men hvis det ikke går veien denne gangen, så kan du iallefall vite at en befruktning uansett har funnet sted og satse på at neste gang vil egget også feste seg skikkelig. (Det er iallefall en liten trøst for vår del).

Stor klem

Skrevet

Da var TR kommet også..

Så ringer vi vel Stork i morgen.

Og jeg sier det nok en gang....all ære til dere som holder ut dette i flere år.. Vi har knapt nok begynt og er alt litt sliten etter opp- og nedturer.. :)

Skrevet

Huff, dette var en thriller... Ikke gi opp! Neste gang sitter'n :) :)

Skrevet

Oj,litt av en runde dette! Skjønner at du blir utmattet..

Jeg tror det var nære på denne gangen, og det er jo positivt tross alt!!:)

Lykkeønsninger,

Skrevet

Huff, så kjedelig og utmattende! Jeg føler med deg.

Når det gjelder den forsinkede TR, kan det være at du har hatt eggløsning senere enn du tror.

Sist gang gikk jeg og over tiden, legene var da sikre på at jeg hadde hatt en treg eggløsning.

At det skal være så vanskelig :o(

Men, jeg føyer meg til Storkmor. Neste gang sitter`n :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...